Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til tradedoubler.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg laver et affiliate projekt og kan sgu ikke hitte ud af tradedoubler. Jeg har adgang til en masse andre netværk, men tradedoubler kan jeg ikke finde rundt i.

Hvad gør jeg når jeg vil have et link fra tradedoubler til et tekstlink? Jeg er godkendt til programmet. Linket skal bruges i et pretty link i en wordpress.

Tak

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 09:43

Du skal gå ind i programmet og trykke på grafiske elementer :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:44
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hold dig til Google Adsense hvis du vil vaere sikker paa at tjene penge. Tradedoubler er ikke meget bevendt.

TradeDoubler er intet andet end tidsspilde, tidsspilde og tidsspilde. De har nogle pinlige saelgere som forsoeger at komme i kontakt med siteowners for at "udnytte overskydende plads" -yes yes. Du faar ikke penge for visninger, udelukkende for leads og ordrer m.m. Derudover skifter bannerne hyppigt ud saa du konstant skal vogte dine banneres indtjening og skifte uduelige bannere ud.

Spar tiden og hold dig til AdSense som giver afkast med garanti hvis du har et ordentligt website.

Mvh

Sameh

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 10:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sameh Niazy:

Hold dig til Google Adsense hvis du vil vaere sikker paa at tjene penge. Tradedoubler er ikke meget bevendt.

TradeDoubler er intet andet end tidsspilde, tidsspilde og tidsspilde. De har nogle pinlige saelgere som forsoeger at komme i kontakt med siteowners for at "udnytte overskydende plads" -yes yes. Du faar ikke penge for visninger, udelukkende for leads og ordrer m.m. Derudover skifter bannerne hyppigt ud saa du konstant skal vogte dine banneres indtjening og skifte uduelige bannere ud.

Spar tiden og hold dig til AdSense som giver afkast med garanti hvis du har et ordentligt website.

Mvh

Sameh

Uha, det er jeg ikke enig i...

Jeg kunne aldrig finde på at vælge adsense frem for godt lead indhold. Og jeg kunne heller aldrig finde på at vælge klik frem for leads. Hvis en lead kampagne er placeret rigtig giver den altid en højere EPC, end en klik kampagne.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 10:08

Tilbage til spørgsmålet.

Du finder den kampange du gerne vil have kørende, klik på vis kode. Så popper der et lille vindue op. Her klikker du på tilpassende(custom) i stedet for javascript. Så fjerner du tjekket i "Anvend cache-forhindring". Så kan du tage den del af koden du vil bruge til dit tekstlink.

håber det hjalp:)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:34

Ja, muligvis giver en lead kampagne afkast hvis det er en reklame for ble'er paa en hjemmeside for nye moedre. Men man skal konstant sidde og vogte sine kampagner, og paa en lille nyopstartet side kan man vaere sikker paa at tjene NUL kroner paa Tradedoubler.

Mvh

Sameh

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 10:38

Sameh Niazy:

Mvh

Sameh

Jeg mener nu at Tradedoubler er en god affiliate service, jeg har flere sider som benytter det, og jeg ved ad Adsense ikke ville kunne give mig den sammen indtjening heraf.

Dog skal man have lidt forstand på hvordan man skal fremlægge sine produkter osv., ved hjælp af Tradedoubler - hvis ikke man kan det, er Adsense helt klart til at anbefale.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:49
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Patrick

Problemet med Tradedoubler er at de ikke har en "intelligent" service som placerer relevante annoncer paa relevante sider. Paa f.eks. et linkindex vil Tradedoubler give NUL indtjening med garanti idet Tradedoubler ikke selv kan finde ud af at levere indholdsrelevante bannere, det skal man selv sidde og rode med konstant. Derfor, hvis du har en side som KUN handler om babyer eller graviditet saa er Tradedoubler helt sikkert rigtigt for dig, men hvis du har en side med varieret indhold saa er Tradedoubler intet andet end spildtid, -med mindre man konstant sidder og placerer/replacerer annoncer.

Mvh

Sameh

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 11:03

Jeg Har nu også gode erfaringer med lead kampagner. Det er vel også langt de færeste der har en side der ikke handler om noget:) Kan godt se du har en side som ikke handler om noget konkret og derfor kan du have fordel i adsense, men langt de fleste hjemmesider har vel et emne?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:15

De fleste sider har igennem lang tid relativ lav trafik, -selv emnespecifikke sider. -TradeDoubler er udelukkende brugbart for meget besoegte sider eller ekstremt emnespecifikke sider.

Jeg vil umiddelbart paastaa at TradeDoubler er det forkerte valg i 9/10 tilfaelde.

Mvh

Sameh

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)