Nu har jeg flere gange, både når jeg selv har oprettet tråde om fredagsbar/biftur, og når andre har, set nogle rare jyder skrive i
tråden "pokkers at København er så langt væk" eller "gid der blev arrangeret noget
i Jylland". Så her kommer:
Den lette tre-trins-guide til at arrangere noget i Jylland
Find en bar el.lign. du selv synes er hyggelig
Find en ledig dag i din kalender og et tidspunkt
der passer dig
Opret en tråd på Amino der lyder "Hej Aminoer.
Er der nogen der er friske på at mødes dér, den dato klokken dét?
Der vil nu ske det at nogle tilmelder sig. Sker det, møder man op og har det skidehyggeligt! Sker det ikke, finder man en ny dato i sin kalender og prøver igen.
Det' så'n vi gør her i København, og det virker. (Og selv om der på nogle af os står Amino Crew, så er det som helt almindelige dødelige brugere vi tager initiativ til den slags, og alle brugere er velkomne til at samles i Aminos navn )
Det tror jeg nu også sker i stor stil Jeg deltager i hvert fald tit i diversenetværk og andre business relaterede arrangementer her I aarhus. Men det er måske ikke så mange aminoer fra Jylland, der er en del af det.
Noget andet er, at det er lidt sværere at holde noget i de mindre byer, af logiske grunde.
Købte 3 billetter til hver af kampene af "igang" og det køb har jeg ikke fortrudt
EDIT: Eneste minus er at jeg skal sidde ved siden af ham - ha ha
Misundelse er en grim ting, men jeg er en smule misundelig ;D
Fuck en stemning der må blive "over there" ;D
Ja, det var lidt tamt til den første kamp. Jeg tror der er mange der har købt til alle 3 kampe, men som kun dukker op til barca kampen. Men der er næsten garanti for spænding i den sidste kamp også, så mon ikke det får flere på stadion.
Ja, det var lidt tamt til den første kamp. Jeg tror der er mange der har købt til alle 3 kampe, men som kun dukker op til barca kampen. Men der er næsten garanti for spænding i den sidste kamp også, så mon ikke det får flere på stadion.
Det er Barca alle vil se!!! Så der bliver fyldt op, bare vent og se ;D
Og sidste kamp bliver vist rigtig spændende, så der tror jeg os, at der bliver fyldt op... Det kan jo være den, som afgøre om det bliver CL knald eller fald kampene eller UEFA cup ;D