Hej Aminoer. Jeg laver selv mine adwords annoncer, men gør det ikke særlig godt. Derfor vil jeg gerne have et firma til at lave annoncerne, holde øje med konverteringen og hvad der ellers skal til. Hvis et firma skal stå for administrationen og jeg selv afregner klik-priser til google, hvor meget skal jeg så regne med at skulle betale for denne service? Mange hilsner Nina |
Hej Nina
Min egen forretnings strategi kan måske hjælpe dig lidt på vej mod et svar på dit spørgsmål.
Jeg lader altid mine egne kunder om at betale selve annonce afregningen, det vil sige ikke noget bundefangeri ved at tage 4,- kroner pr. besøg, selvom dine annonce reelt kun koster 2,- kroner pr. besøg, som det så ofte er set hos Adwords virksomheder, derimod tager jeg en fast timepris.
Jeg ved ikke hvor meget min faste time pris kan hjælpe dig i dit spørgsmål omkring hvad du kan forvente at betale, fordi jeg har valgt kun at tage faste kunder ind, som vil bruge min arbejdskraft over en længere samarbejdsperiode, for til gengæld at få en lav timepris. Min timepris ligger på 150,- kroner pr. time (ex moms)
Der er mange forskellige strategier hos adwords virksomheder, nogle tager 6-800 kroner pr. time, andre bygger mere på et samarbejde som min egen strategi, mens nogle afregner efter opnået mål.
Men et godt bud, hos en anerkendt adwords virksomhed vil være mellem 3-400 kroner pr. time.
Håber det kunne hjælpe en smule.
dbh: Lasse Vesterskov