Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt amino-tilbud på visitkort

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :
En hurtig note om lasertryk.dk: Don''t go there! Vi har prøvet det, og kan absolut ikke anbefale det. Kvaliteten er middelmådig, og klager over fejl i det leverede resulterede i trusler om blacklisting hos dem.
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 11/1/2005 9:30:18 PM Forfatter: Partnerprint.dk  I er meget velkomne til at få lavet et prøvetryk, Jeg er selv uddannet offsettrykker og kender kvaliteten, den er i top. vælg mellem 300g multiart silk, 300g gloss, eller 240g Skandia offset Vi er de bedste til prisen, mvh Jan Rechenberger

Det er ikke sådan at du har en form for præsentationsmappe eller lign. du evt. kunne sende (lige som lasertryk.dk ) idet jeg ikke har en skid forstand på begreber som "multiark silk" "gloss" o.s.v.
 
Det er nogle fristende priser du har så ........
 
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jan

Du får din første bestilling idag på visitkort fra mig.

Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
  Jan, jeg har sendt dig en PM omkring et eventuelt videre samarbejde imellem MM og PP.
 
Du må godt lige sender mig en email, så vi kan få lavet nogle prøver på farver, raster m.m.
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk     jesper snabelA mediamouse.dk
 

 

Fra 9240 Nibe
Tilmeldt 22. Sep 05
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Mediamussen og partnertryk (m.fl)

Kunne man evt. få nogle oplysninger hvad i ellers har fokus på (brevpapir, golfbolde, xxx) ? Blot til sammenligning.