Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt amino-tilbud på visitkort

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :
En hurtig note om lasertryk.dk: Don''t go there! Vi har prøvet det, og kan absolut ikke anbefale det. Kvaliteten er middelmådig, og klager over fejl i det leverede resulterede i trusler om blacklisting hos dem.
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 11/1/2005 9:30:18 PM Forfatter: Partnerprint.dk  I er meget velkomne til at få lavet et prøvetryk, Jeg er selv uddannet offsettrykker og kender kvaliteten, den er i top. vælg mellem 300g multiart silk, 300g gloss, eller 240g Skandia offset Vi er de bedste til prisen, mvh Jan Rechenberger

Det er ikke sådan at du har en form for præsentationsmappe eller lign. du evt. kunne sende (lige som lasertryk.dk ) idet jeg ikke har en skid forstand på begreber som "multiark silk" "gloss" o.s.v.
 
Det er nogle fristende priser du har så ........
 
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jan

Du får din første bestilling idag på visitkort fra mig.

Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
  Jan, jeg har sendt dig en PM omkring et eventuelt videre samarbejde imellem MM og PP.
 
Du må godt lige sender mig en email, så vi kan få lavet nogle prøver på farver, raster m.m.
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk     jesper snabelA mediamouse.dk
 

 

Fra 9240 Nibe
Tilmeldt 22. Sep 05
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Mediamussen og partnertryk (m.fl)

Kunne man evt. få nogle oplysninger hvad i ellers har fokus på (brevpapir, golfbolde, xxx) ? Blot til sammenligning.
Som nævnt i en anden tråd er min egen interesse kvalitet, og godt samarbejde. Jeg vil gerne have en "totalleverandør", og kunne ringe og bede om xx stk. CD konvelutter og vide at jeg ikke bliver r..rendt, og at det bliver pænt og nydeligt.
Jeg vil naturligvis have det så ufattelig billigt at man tror det er løgn, men sådan er vi Jyder efter sigende !?
 
Med venlig hilsen
 - René R. Nygaard
   Overvågning og diagnosticering - også af printere!
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
En præsentationsmappe som Lasertryk''s ville bestemt være interessant :)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

  Hej René,

Jo, jeg kan da godt give en beskrivelse af hvad MediaMouse laver:
 
Vi er en grafisk virksomhed hvis mål er at fungerer som totalleverandør. Vores målgruppe er detailhandlen og de små og mellemstore virksomheder. Kunderne er dem som ikke har brug for et konkret reklamebureau, da de udemærket godt selv ved hvad de vil have lavet - og ofte også tit har nogle konkrete ønsker til udseendet - de mangler blot nogen som kan realisere det for dem.
 
Da vores kunder netop er af mindre størrelse, så er de også glade for at de kun behøver at skulle tage fat i den samme leverandør uanset hvad de skal have lavet af grafisk materiale. Derved sparer de en masse tid istedet først at finde nogle som kan lave en annonce og efterfølgende nogle som kan lave et skilt til f.eks. deres butik osv. osv.
 
Der hvor vi specifik lægger vægten er på kvalitet og fleksibilitet. Kvaliteten vil vi under ingen omstændigheder give afkald på. Hvis der kommer en kunde og vil have lavet tingene så billigt som muligt, så må de finde et andet sted. For hvis vi skal kunne bumpe priserne og blive konkurrencedygtige på udelukkende prisen, så vil vi skulle slække på den kvalitet som ellers er kendetegnet for vores produktioner. Tag f.eks. vores bannere som vi efterhånden har fået rigtig meget ros for - de kan sagtens laves billigere andre steder - men vi har tilgengæld bevist at vores bannere er blandt de flotteste og mest holdbare. Produktionen af disse kæmpe bannere bliver lavet i samarbejde med en af de største og mest erfarende sejl og bannerproducenter i landet og de ved udemærket godt hvor store krav vi stiller til dem - og vi ved at de kan stå inden for det de laver.
 
En anden ting vi lægger vægten på er den personlige og nære kontakt imellem os og vores kunder. Vi forsøger at skabe nogle meget tætte bånd imellem os og kunden, således at vi opnår en synergieffekt til fordel for kunden, os og andre af vores kunder. F.eks. vil vi hellere tage ud til kunden med en bærbar under armen og gennemgå en opsætning direkte sammen med vedkommende, i stedet for at bruge x-antal telefonsamtaler og diverse udkast der skal sendes frem og tilbage.
 
Et eksempel på en kundecase kunne f.eks. være en større IT-sikkerhedsvirksomhed som vi laver en hel del ting for. Vi har dog endnu ikke ok på at bruge deres navn, så det må I have til gode. Men hos os får de lavet:
- Opsætning af annoncer til diverse computerblade/aviser.
- Design, opsætning og tryk af visitkort.
- Design, opsætning og tryk af brochure-materiale
- Design og produktion af skilte til deres nye domicil.
- Design, produktion og montering af logoer på firmabilerne.
- Design og produktion af firmatøj og reklamegaver.
- Design og produktion af materiale, bannere og stande til IT-messer.
- Diverse illustrationer til brochurer og kort.
 
Et andet eksempel er virksomheden Sicon, som vi har hjulpet siden virksomheden blev stiftet,hvor vi har lavet:
- Design af logo.
- Design, opsætning og tryk af visitkort.
- Design og programmering af hjemmeside.
- Design, produktion og beklædning af 2 firmabiler med logoer.
- Grafisk bistand i forbindelse med udvikling af software - logodesign m.m.
 
Et tredie eksempel er så inden for detailhandlen: - Diverse handelstandsforeninger i KBH og nordsjælland - her i blandt Allerød og Østerbro:
- Design af grafisk linie.
- Design, opsætning og produktion af bannere til gågaderne.
- Design og produktion af skilte til butikkerne - både fast men også imidlertidig i forbindelse med udsalg m.m.
- Opsætning og tryk a
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
  Sune, jeg giver dig helt ret i at materiale a-la LaserTryk''s er godt.
 
Men problemet her i huset ligger i at vores materiale meget hurtigt bliver forældet. Igennem lang tid er vi blevet opfordret til at lave noget reklamemateriale, hvilket vi så også gjorde sidste år. Det kostede selvfølgelig en del tid og penge på at få lavet (på trods af at vi selv kan lave det, så koster det jo stadig i form af løn, tabt tid, forbrugsstoffer m.m.). Det færdige materiale (en lille bog-agtig ting) sendte vi 300 af ud som en test til relevante potentielle kunder. Resultatet blev 0. Der var en enkelt som ringede for at høre om han kunne få trykt sit reklamemateriale billigere end han kunne hos.... tadaaaa... Lasertryk.... Vi skabte nok noget awareness omkring navnet MediaMouse og ikke mindst vores lyserøde mus, men konkrete ordre gav det ikke. Vi har så efterfølgende brugt materialet til at sende med ud til kunderne når de fik et tilbud, men det er vi så stoppet med efter at indholdet begyndte at være forældet. Ergo: Vi har brugt en masse kræfter og penge på noget vi har fået nul og en dyt ud af. Jeg har stadig en 50-60 stykker liggende i min skuffe og vi har da også alle nogle liggende i vores biler - hvis man nu lige stod med en kunde som absolut ville have noget materiale.
 
I MediaMouse har vi i stedet besluttet (en meget ny beslutning vel og mærke) at vi vil lave noget fysisk reklamemateriale som i bund og grund kun går på at brande vores navn og mus - og så knytte det med en simpel tekst a-la "Grafiske totalløsninger". Og så en webadresse.
 
På vores - pt. meget forældede og forsømte - hjemmeside (se denne tråd: "forslag til opdatering" http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=1042  ) vil vi tilgengæld forsøge for fremtiden af have vores materiale i en konstant opdateret version. Det er trods alt billigere at lave materiale i digital form i steder for fysisk trykt form (det er også hammerdyrt i porto... ). Men det tager lidt tid at få på plads - vi mangler stadig at have fundet ud af de basale ting så som look og indhold (meget og detaljeret, eller lidt og overordnet).
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk     jesper snabelA mediamouse.dk
 
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :
for fremtiden af have vores materiale i en konstant opdateret version. Det er trods alt billigere at lave materiale i digital form i steder for fysisk trykt form

Hej Jesper

Du har lige nu muligheden for at få nogel potientielle kunder - derfor er du lige nu på ret tynd is hvis du "spiser os af" med ovennævnte stil.

Du kunne jo lave en mappe med papirkvali, eksempler på gængse trykformater osv. og have en side på jeres hjemmeside hvor potientielle kunder kan bestille mappen - så I ikke sender ud i blinde ... eller undlader - som I prøver nu.

Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
  Så - ro på Ida. Jeg prøver skam ikke at spise nogen af med noget. Det er der folk herinde som har været på længere end du har, som kan bevidne.
 
  Hvis en kunde kontakter os og beder om f.eks. papirprøver, prøver på tryk, prøver på folie, prøver på tekstil, farveprøver m.m. så er vi sørme også behjælpelige med det - Men det kræver jo at kunden spørger os om det, så vi ved hvad kunden konkret er interesseret i, hvorefter vi sender prøver på præcist det som kunden ønsker.
 
Så din konklusion af at vi "prøver/undlader" at sende noget til kunderne er forkert. Jeg skrev blot at vi ikke har noget all-round materiale som vi sender ud til potentielle kunder - det er ikke ensbetydende med at vi sidder med hænderne i skødet og ikke gider at give kunderne nogle former for prøver.
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk      jesper snabelA mediamouse.dk
Side 2 ud af 3 (25 indlæg)