Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt amino-tilbud på visitkort

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :
   Så har vi i MediaMouse endnu en gang nogle ledige pladser i vores "afbuds-pulje":
 
Derfor -  Specielt tilbud til Amino''er på visitkort:
 
250 stk. visitkort 85x55mm - offset-trykte med én farve (sort) - 300 gram - inklusiv grafisk opsætning: 350 kr. dog ex. moms. (437,50 med moms). I bund og grund er det opsætningen I kommer til at betale for.
 
Jeg er udemærket klar over at der er andre trykkerier som tilbyder visitkorttryk billigere, men så er det også uden opsætning. Den skal man så normalt betale for oveni på timebasis.  
 
 
Hvis du er interesseret så smid mig en email på   jesper snabelA mediamouse.dk
Vi satser på at køre disse om en 14 dages tid.
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk     jesper snabelA mediamouse.dk
 
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Du har taget mine med denne gang eller?

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan få et bedre alternativ i 4 farver
til næsten samme pris ...

http://www.lasertryk.dk/
De tager 300,- for opsætning

Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft

Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Så skulle I prøve, Partnerprint.dk

Prisen for 250 kort er 125 kr. + sats 125 kr. = 250 kr. + moms og porto

Kvaliteten er DigitalOffset i 4 farver og ikke Lasertryk.

Den pris er der ingen i kongeriget der kan slå




Jan Rechenberger
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder ret billigt, hvad er papirkvaliteten?

Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

  Niklái, det gør de nemlig

  Ida, du må love mig ikke at sammenligne MediaMouse''s produktioner med hvad de andre laver....
 
Jeg vil ikke kaste med mudder mod andre i den samme branche, men Lasertryk er billige - rigtig billige - og man får kun hvad man betaler for. Vi har med tiden fået kunder som tidligere har brugt dem og ikke været tilfreds med det de fik leveret. Men igen, de ville have lavet dem biligt - og det fik de så også. De satser på at meget billige tryk - vi satser på at lave det pænere. Den pris du sammenligner er på visitkort som de printer på en laserprinter - vi trykker dem i rigtigt offset-tryk (bedre kvalitet i trykket). Så du kan i alle fald ikke rigtig sammenligne det.
 
Vi kan sagtens trykke visitkort i 4 farver, og gør det også, men nu er det ikke lige dér hvor der er plads i denne omgang. Men ét sæt på 250 visitkort i 4 farver ligger på omkring 600 kr. Det vil selvfølgelig blive langt billigere hvis man skulle have 500 eller 1000 kort eller flere forskellige sæt.
 
Men ja - der er dem som laver det billigere - og så er der dem som laver det pænere. Vælg selv
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk      jesper snabelA mediamouse.dk
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Tja ... når det drejer sig om s/h print er der ikke den volsomme forskel, men jeg ved godt at man ikke skal bruge lasertryk til at lave de store farvefølsomme ting da der ikke er farvetilpasning, da de propper en masse ind på arket

Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
  DigitalOffset..? Snakker du om ComputerToPlate (CTP - digital fremkaldelse af offset-trykplader) som vi andre også bruger, eller snakker du om digitaltryk (laser/voks/dyesub)? Rigtig DigitalOffset har jeg ikke stiftet bekendtskab med i de 14 år jeg har været i den grafiske branche, så det må være noget nyt.
 
  Hvis det virkelig er offset, så kunne jeg da være interesseret i en nærmere snak, da det med en trykpris på 125 kr. fra din side af, vil være helt latterligt hvis vi så ikke bare brugte Jer til at trykke istedet for. Og det mener jeg helt seriøst. Du er ihvertfald velkommen til at smide mig en email, da jeg da gerne vil se nogle eksempler på det I leverer, da det kan være at vi kan finde ud af et eller andet samarbejde på den front.
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk     jesper snabelA mediamouse.dk
 
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Samme her, jeg vil også meget gerne have trykprøver

man kan ikke åbne siden med Pantonefarver på jeres site

Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft

Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er korrekt at soden med pantonefarver er lukket midlertidig, denne side var et link til pantone ink. som havde alle pantone farverne online, lige nu arbejder jeg på en digital vifte, som man kan hente på siden.

Vedr. visitkort.

I er meget velkomne til at få lavet et prøvetryk, Jeg er selv uddannet offsettrykker og kender kvaliteten, den er i top.

vælg mellem

300g multiart silk, 300g gloss, eller 240g Skandia offset

Vi er de bedste til prisen,

mvh
Jan Rechenberger
Side 1 ud af 3 (25 indlæg)