Derfor forsøger jeg at flytte den til en postboks (da E&S sagde at det kunne jeg godt) men finder nu ud af at det kan man så alligevel ikke, de var kede af at have oplyst mig noget forkert. Men nu er jeg da den lykkelige (l)ejer af en lille fin rød bostpoks på det lokale posthus. Jeg skal derfor høre om der er nogle af jer der kender en finte (altså udover bare at skrive en tilfældig adresse) eller om der findes en mulighed for at registrere sig i udlandet med relativt få omkostninger. Det er ikke fordi jeg leder efter et skatteskjul eller har planer om at undrage mig dansk skat, men primært fordi jeg syntes det er noget så problematisk at alle skal have adgang til ens privat adresse via cvr. |
Virksomhedsregistrering og blænding af oplysninger
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
Jeg mener også Pouline fra http://www.citycallcenter.dk/ tilbyder den service, hun er aktiv herinde. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Hvis ikke du skal have sendt noget til adressen og der ikke er kunde og leverandør besøg, så må du da godt for et symbolisk beløb bruge en af vores adresser ? Mener ikke at det er den ringeste adresse man kan finde : Bare et forslag. |
|
Hvis din adresse via folkeregistreret beskyttes mod markedsføring, kan det være det jar effekt overfor cvr register - men jeg ved det ikke... |
Det bør det ikke have, de to adresser er ikke i samme system, og det er ikke muligt at blive skjult i cvr. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)