håber nogen derude kan råde mig. Vi er 3 piger der er ved at starte virksomhed, men jeg er lidt usikker på hvordan det er med barsel. Situationen er den at vi alle er fuldtidsbeskæftiget som lønmodtagere og at vores plan er at drive virksomheden som bibeskæftigelse/hobby. dvs at vi er berettiget til barsel som lønmodtagere (når den tid kommer ![]() |
iværksætter/barsel
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Men tilbage til spørgsmålet, jeg vil råde dig til at ringe til ATP (hvis jeres arbejdsgivere er med i ordningen altså) og spørge dem, du kan evt. også læse denne folder til at starte med: http://www.atp.dk/storefiler/Barseldk_velkomstpjece_august2006.pdf og så besøge www.barsel.dk |
tusind tak for svar som jeg fluks vil undersøge videre på. under evt. barsel er det heller ikke meningen at vedkommene skal arbejde ejheller modtage løn/overskud jeg var bare urolig for om den person som evt. gik på barsel slet ikke måtte være registreret som virksomhedsejer - og virksomheden derfor i den forbindelse skulle omdannes - eller nedlægges. men som sagt jeg ringer til ATP. |
|
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)