Hej Rikke,
Jeg vil foreslå dig at kigge på hjemmesiden www.shopusa.com. Det er en dansk hjemmeside som giver dig en addresse i Virginia helt gratis og 100% lovligt.
Det du så kan gøre er at gå ind på f.eks. www.bestbuy.com, www.walmart.com eller www.amazon.com og finde din bærbare derinde. De kører altid med sindsyge store rabatter!!!
Nå du betaler for varen online så ber du bare websiten om at sende varen til din ShopUSA addresse som typisk er et suite nummer i staten Virginia.
Derefter går du ind på www.shopusa.com og registrerer dit varekøb og så ordner de alt fragt, told og moms for dig helt gratis.
Det er faktisk en super nem process, og helt klart værd at bruge et par minutter på at undersøge.
Du kan også altid før du beslutter dig for en vare indtaste dens amerikanske pris på ShopUSA's hjemmeside så giver de dig totalprisen up front som du så kan sammenligne med de danske priser.
Jeg har selv købt en super lækker Lenovo T61 gennem ShopUSA tilbage i 2008, jeg fik den på 8 dage og betalte omkring halvdelen af hvad den ville have kostet i Danmark, selv efter fragt, moms og told....
Håber det hjælper :-)
ML