Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg en billig bærbar???

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Hedehusene
Tilmeldt 21. May 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Tak for svar, men dog et stykke over maxprisen på 2500 ;)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 08:54

Rikke - har du overvejet leasy.dk?

Jeg sidder selv i øjeblikket og prøver at beslutte mig for, om jeg skal købe bærbar via dem.

For ca. kr. 400,- om måneden (over 12 måneder) kan man få en ganske glimrende PC.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 09:05

En brugt Asus 1201N er et rigtig godt bud(har selv en) til under 2500. Alternativt som der også bliver nævnt edbpriser.dk

Fra Hedehusene
Tilmeldt 21. May 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 09:09

Hej Allan

Jeg er ikke så vild for at optage lån, så det duer ikke hos leasy.

Jeg har fundet en på dba alligevel - så tak for jeres hjælp :)

Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:20

Hej Rikke,

Jeg vil foreslå dig at kigge på hjemmesiden www.shopusa.com. Det er en dansk hjemmeside som giver dig en addresse i Virginia helt gratis og 100% lovligt.

Det du så kan gøre er at gå ind på f.eks. www.bestbuy.com, www.walmart.com eller www.amazon.com og finde din bærbare derinde. De kører altid med sindsyge store rabatter!!!

Nå du betaler for varen online så ber du bare websiten om at sende varen til din ShopUSA addresse som typisk er et suite nummer i staten Virginia.

Derefter går du ind på www.shopusa.com og registrerer dit varekøb og så ordner de alt fragt, told og moms for dig helt gratis.

Det er faktisk en super nem process, og helt klart værd at bruge et par minutter på at undersøge.

Du kan også altid før du beslutter dig for en vare indtaste dens amerikanske pris på ShopUSA's hjemmeside så giver de dig totalprisen up front som du så kan sammenligne med de danske priser. 

Jeg har selv købt en super lækker Lenovo T61 gennem ShopUSA tilbage i 2008, jeg fik den på 8 dage og betalte omkring halvdelen af hvad den ville have kostet i Danmark, selv efter fragt, moms og told....

Håber det hjælper :-)

ML

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 22:07

Jeg er også i gang med at lave en side hvor jeg vil liste billig bærbar .

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:38

Hej Rikke + Alle andre,

Jeg vil også anbefale folk at bruge ShopUSA.com til køb af bærbare samt anden elektronik... Der er rigtig mange penge at spare....

Jeg har lige købt en Dell Inspiron 15 til 3400 kr med alt fragt, moms og told betalt.

Leveringen tog 8 dage fra jeg havde bestilt den hos Dell.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:45

Anne Skovbo:

Hej Rikke + Alle andre,

Jeg vil også anbefale folk at bruge ShopUSA.com til køb af bærbare samt anden elektronik... Der er rigtig mange penge at spare....

Jeg har lige købt en Dell Inspiron 15 til 3400 kr med alt fragt, moms og told betalt.

Leveringen tog 8 dage fra jeg havde bestilt den hos Dell.

Har du husket at bruge en rabatkode til DELL 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)