Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg en billig bærbar???

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Hedehusene
Tilmeldt 21. May 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Har surfet nettet tyndt og kigget diverse tilbudsaviser. Egentlig havde jeg tænkt mig en lille fed tøselaptop med en 10,1" skærm, men jeg tror den bliver dum til arbejdsbrug. Derfor skal den gerne have 13-14" skærm.

Det eneste "billige" jeg har fundet er et firma der sælger dem brugt - så er det bare nogle gamle maskiner som også vejer og fylder en del.

Dba har ikke være brugbar.

Hilfe...??

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 16:08

Hvad er billigt, hvad er max du vil bruge på den? 

Kristian Ole Rørbye

Fra København
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 53
Fra  stophash.dk (MilleTek) Skrevet kl. 16:14

Uden at vide hvad du anser for "billigt" og trods dit ønske om lidt større skærm, har jeg som back-up pc, købet en 10,1 " Compaq Mini i Bilka for 1999,-

Jeg er meget glad for den, batteriet holder ca. 3 -3,5 timer, den kom med XP, og selvom der ikke er office pakke med i prisen, er den meget anvendelig med Open-office.

Mvh Mille

Fra DK
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 16:21

Jeg vil give dig ret i at du nok skal holde dig fra en 10" bærbar til arbejdsbrug. Den er vist kun god på farten når der skal tjekkes mail og skrives en lille smule ned. Men skærmen er alt,alt for lille efter min mening.

Faktisk har jeg købt bærbar på wupti.com og til en billig penge. Det er en super god Lenovo G555. 

Besøg min musikblog hvor jeg anmelder danske album og singler

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:31

Rikke du skal helt sikkert gå efter en AlienWare m11X. Vi har selv et par stykker her i vores husstand. Du kan med DELL rabat koden få 10% rabat VD12T34HZ6$QVZ

">Link 

Alternativt er Asus Eee PC 1201N Seashell. Jeg har en til salg for 2.200 kr. hvis det var noget Big Smile

">Link

Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 16:37

Edbpriser.dk skulle gerne give dig en indikation af hvad der er af muligheder på markedet.

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 18:28

Jeg købte en HP i Føtex for ca 3 uger siden til 4800,- incl moms

Fra Hedehusene
Tilmeldt 21. May 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 20:13

Tak for indlæg :)

Remydk - kunne faktisk godt være lidt interesseret i din Asus, problemet er at jeg bor på sjælland, så det kunne godt gå hen og blive en dyr omgang.

Med billig bærbar mener jeg under 2500,- Jeps ved godt at det er meget lavt, men det er fordi det er nr 3 pc her i husstanden :)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:23

Rikke:

Remydk - kunne faktisk godt være lidt interesseret i din Asus, problemet er at jeg bor på sjælland, så det kunne godt gå hen og blive en dyr omgang.

Du kan skrive til mig på remy@680.dk

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 20:40
Side 1 ud af 2 (18 indlæg)