Har surfet nettet tyndt og kigget diverse tilbudsaviser. Egentlig havde jeg tænkt mig en lille fed tøselaptop med en 10,1" skærm, men jeg tror den bliver dum til arbejdsbrug. Derfor skal den gerne have 13-14" skærm.
Det eneste "billige" jeg har fundet er et firma der sælger dem brugt - så er det bare nogle gamle maskiner som også vejer og fylder en del.
Uden at vide hvad du anser for "billigt" og trods dit ønske om lidt større skærm, har jeg som back-up pc, købet en 10,1 " Compaq Mini i Bilka for 1999,-
Jeg er meget glad for den, batteriet holder ca. 3 -3,5 timer, den kom med XP, og selvom der ikke er office pakke med i prisen, er den meget anvendelig med Open-office.
Jeg vil give dig ret i at du nok skal holde dig fra en 10" bærbar til arbejdsbrug. Den er vist kun god på farten når der skal tjekkes mail og skrives en lille smule ned. Men skærmen er alt,alt for lille efter min mening.
Faktisk har jeg købt bærbar på wupti.com og til en billig penge. Det er en super god Lenovo G555.
Rikke du skal helt sikkert gå efter en AlienWare m11X. Vi har selv et par stykker her i vores husstand. Du kan med DELL rabat koden få 10% rabat VD12T34HZ6$QVZ