Nej jeg ved godt du ikke kaldte ham idiot. Det er bare mit svar generelt til hele tråden :-)
Du siger det er marketing, det siger han ikke. Han vil simpelthen bare gerne give nogle penge væk. Tro mig når du hører hans musik, så finder du af , at du nok ikke køber hans næste værk alligevel, og det ved han godt. Ergo ville det være det dummeste træk i verdenshistorien kommercielt set.
Hvis det var en kunstner som satsede på det store marked popmarked, så ja, så havde den været åbenlys. Men det gør han ikke, og har aldrig gjort.
Nå, men han klarer nok at blive kaldt alt det er han blevet :-)
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Faktisk findes mennesker der går mere op glæde andre mennesker med en gave ,og hvad nu har haft en indtægt på de gange optrådt .
Der står i artiklen han skabt en værdi 250.000 kr. og resten skaffer igennem lån
Da give noget gratis væk er en god reklame ,såvel Bill Gates værdi der brander ens navn , derved er man ikke idiot , fordi man ikke vil have , den kæmpe villa og det ville luksus liv som jeg ikke fatter nogle mennesker skal have , hvad de ser de i en vild Porsche der kan køre 380 km i time og bruge flere millioner på en bil der kan køre over 200 tilladte i Danmark og har knoklet hele livet for få den kæmpe villa og det luksus liv
Ingen ved hvad de lån er fra , med , den godhed han viser er , han godt forbilledet andre mennesker kigger ikke på en som en millionær menneske der kun tænker på penge dens værdi og intet andet i end det ekstrem grad luksus
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Goodiepal vil lægge en 500 kroneseddel ved samtlige eksemplarer af sin næste udgivelse.
og så er det at jeg tvivle på at det bliver en gave til folket, det bliver kun en gave til forhandlerne og deres nærmeste... og ikke til hans fans. Så jeg syntes personligt ikke ideen er tænkt til ende! Min søn som altid har mangel på penge kom og spurte om ikke han kunne låne til den CD for så fik han lige få dækket et lille hul! Men det får ham jo ikke til at lytte til musikken. Når det er i samtlige og ikke 1 ud af hv. 10, ja så kommer de forkerte køber af CD'en frem.
Bedre effekt ville han ha' opnået (tror jeg) hvis det var en overraskelse at der lå 500kr. Alle hans fans ville ha' sikre fik en 500,- fordi de normalt vil være de første til at købe, også før det kom ud i medierne at her er der penge at hente, og lur mig om ikke butikkerne så ville blive stormet herefter.
Som han har gjort det nu, har han fået alle kritikerne frem...
Jeg vil ikke vurdere og kommentere på manden personlig og heller ikke hans musik da jeg intet kender til det.