Jeg tænker da bare, som første kunde i køen, hvorfor nøjes med én, hvorfor ikke købe hele partiet? Og hvad er så vunget for ham, det bliver nu de færre der kommer til at høre hans musik, medmindre han ikke forventede nogen gad høre det i forvejen. eller har jeg misset noget?? okay så bliver der indført max køb på den, men hvis kun der bliver udgivet 1.000 stk. så er det ikke mange CD'er til de enkelte forhandler, og mon ikke de har nok koner/mænd/søstre, what ever der kommer først i køen.. ??
Jeg tænker da bare, som første kunde i køen, hvorfor nøjes med én, hvorfor ikke købe hele partiet? Og hvad er så vunget for ham, det bliver nu de færre der kommer til at høre hans musik, medmindre han ikke forventede nogen gad høre det i forvejen. eller har jeg misset noget?? okay så bliver der indført max køb på den, men hvis kun der bliver udgivet 1.000 stk. så er det ikke mange CD'er til de enkelte forhandler, og mon ikke de har nok koner/mænd/søstre, what ever der kommer først i køen.. ??
Jeg tror det er en første udgivelse at der gives 500 kr væk , og der er mange gange er 5000 stk. i første udgivelser derved passer det til beløbet som han har 550.000 kr som er budgette i denne reklame , jeg synes det er mange penge med giver en del omtale
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Den CD skal jeg også have! Jeg forstår dog overhovedet ikke tricket - han får solgt en masse plader til folk der alligevel ikke gide lytte til hans musik.
Den CD skal jeg også have! Jeg forstår dog overhovedet ikke tricket - han får solgt en masse plader til folk der alligevel ikke gide lytte til hans musik.
Han er kundstner, så du skal intet forstå bare købe hans CD ;D
Som skeptiker kunne man jo også overveje om man er så klog som man selv tror ;-)
Lort i en dåse, guldfisk i en blender, en plovmand for 199 kr. - det er i samme boldgade og det har givet ophavsmændene en ROI der kan få en bankrådgiver til at rødme af skam.
Det giver fin mening for mig.
Bare vent til han indgiver en ansøgning som giver adgang til offentlige kroner, - så kan i sidde der med jeres fedtede gevinst på en CD mens han griner hele vejen i banken.
han for da i det mindste skabt sig et navn som kunstner. Det er vel penge værd
Han har været lærer på de højeste musikskoleuddanelser, og har været / er freelance underviser på de meste prestigefyldte musikskoler over hele verdenen. Han får kun topanmeldelser hver gang han udgiver noget og har spillet tusindevis af koncerter. I udlandet hvor man er mindre bange for genier, bliver han betragtet som en af de absolut mest innovative indenfor eksperimenterende elektronisk musik i verdenen og har modtaget et hav af priser i DK og i udlandet.
Men ja det er en slags musik som Hr og Fru Jensen ikke kan relatere til , derfor er der tilsyneladende frit slag i bolledejen , når det handler om at svine ham til som idiot.
Hvis han ville være kommerciel musiker, havde han nok lavet noget andet musik. Der står intet i artiklen om markedsføring, der står at det er en til gave til folk og at han gerne vil give nogle penge væk, fordi han har tjent så meget som lærer på de omtalte prestigefyldte skoler rundt omkring i verdenen. Det er det der står, og det man så kan diskutere ud fra. Ikke hvad man selv tror.
God søndag :-)
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
jeg er ikke en af dem der kalder ham idiot, og selv om pengene er en gave er de jo direkte skyld i hans omtale. Jeg har aldrig hørt om ham før, det har jeg nu, og derfor er det marketing uanset om det var planen eller ej.