Magento er jo den "rene" vare og en fin erstatning for f.eks. OsCommerce.
Joomla med redSHOP Webshop har rigtigt mange af de samme features men bygget på Joomlas framework så man får et arsenal af 6000 officielle udvidelser + ca. dobbelt så mange uofficielle.
Så med Joomla kan du altså meget mere end du kan med Magento.
Vores kunder er meget glade for at arbejde med DanDomain WebShop.
Systemet stabilt, gennemtestet, brugervenligt for både webshopejer og kunde, og du kan komme igang på egen hånd og prøve det af, for næsten ingen penge. Hvis du får blod på tanden og dit ambitionsniveau stiger, kan du altid få hjælp hos en DanDomain designpartner... fx os
Hos DanDomain får du et stort velrenomeret firma i ryggen. Dermed kan du være sikker på at få den support, du har brug for, og at din webshop også driftes imorgen. Du kan evt. prøve at tage et kig på vores hjemmeside for at læse mere om DanDomain WebShop.
Hos DanDomain får du et stort velrenomeret firma i ryggen. Dermed kan du være sikker på at få den support, du har brug for, og at din webshop også driftes imorgen.
Se lige dette argument synes jeg ikke helt dur.
I det store hele er DanDomain en lille spiller, og hvad nu hvis de gik nedenom i krisen?! (ikke at jeg siger at de gør det, nu snakker vi ren risiko analyse).
En masse shops ville pludselig blive lukket fra den ene dag til den anden. De ville ikke kunne flytte deres shop til en anden host. Man kan heller ikke selv udvikle noget til systemet såfremt man føler noget mangler (eller bruge noget som andre kloge mennesker har udviklet)
En open source shop (om det så hedder Joomla, Magento, osCommerce osv), kan man altid få hosted et andet sted. Man kan også hyre nogle andre udviklere til at arbejde på platformen. Ingen af disse muligheder findes ved DanDomain (eller andre systemer såsom Scannet). Så hvis argumentet er "du har brug for, og at din webshop også driftes imorgen" ville jeg helt klart kigge på et open source system. Det er ren risiko analyse!