Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website med domæne sælges

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er - af omveje - kommet i besiddelse af et website, som jeg muligvis ønsker at sælge. Det er en syv-otte år gammel side som ikke er blevet opdateret det seneste år. Det er ikke noget stort site, men har været vældig populært. I dag er der ca. 120-150 daglige besøgende - sandsynligvis pga domænenavnet og google placeringer (der er >16.000 backlinks)

Domænet er nemlig speciet godt!  Det høre man jo tit, og folk har som regel en fuldstændig urealistisk forvetning til prisen på et domæne (eksempelvis når man vil have 50.000 DKK for 123kina.dk (fiktivt eksempel)). I dette tilfælde er det altså et virkelig godt navnords domæne på et produkt.

Jeg vil ikke afsløre det her i tråden, men var det eksempelvis indenfor sport vil et tilsvarende domæne være ketcher.dk , dyr: kattemad.dk, mobiltelefoner: mobil.dk. slik: chokolade.dk - håber i kan se en rød tråd. >35% af alle danskere ejer dette produkt, som er domænenavnet.

Anyway jeg har et bud fra en i mit netværk. Jeg vil dog også gerne have bud fra jer, hvis det kunne være interessant. For at sortere de nysgerrige og userisøe fra så har jeg en min. pris på 20.000 DKK - du skal altså være klar til at ligge dette for dette website+domæne. Er du det, så vil jeg meget gerne dele flere detaljer med dig :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 21:21

Hvilken branche?

Jimmy

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:23

Send en PM med detaljer.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:25

Jeg besvare jeres spørgsmål via PM.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 21:26

Hej Casper,

Du mp også gerne sende mig en  PM?

ps. du har lukket for PM.

Nis

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:31

Med uden domæne kan jeg sige intet om dette , så skriver det lige kan være godt til dårligt

Kan være tallet er højt antal besøge vis f.eks. Er med ord der ikke søges tit på google og med ,vi ved jo ikke meget om, med er et dyrt produkt da dyrere produkter giver flere penge til dig for hver besøgene der køber noget.

150 besøgene dagligt lyder ekstrem lavt er med ny hverdag 150 som aldrig besøgt siden altså nye ip .

16.000 back links kan være meget lavt eller meget høj , da kvalitet af links kan svinge.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:56

Jeg vil af gode grunde ikke smide domænet op her, og jeg ved godt det kan være svært at sige om man er interesseret eller ej i noget som "man ikke har set". Derfor prøver jeg at beskrive det udfra nogle paramter som folk kan forholde sig til, så godt som muligt.

Det er også derfor jeg ligger op til, at kan man forestille sig selv bruge ca. det beløb jeg angiver på en side+domæne, så er man meget velkommen til at kontakte mig, så tager vi snakken i et mere fortroligt miljø. Du er altid velkommen til at sige nej tak efterfølgende.

Det håber jeg du har forståelse for Michael.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:03

Hej Casper

Jeg modtager gerne mere info på pm

mvh

Mark

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 22:03

Send også gerne en PM til mig med detaljer. 

 iPhone 6

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 22:08

Jeg vil også meget gerne ha en PM om detaljer.

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)