Selvom starten på dette indlæg virker en smule amatøragtigt vil jeg alligevel forsøge at svare og hjælpe lidt :)
50-100 millioner er altså ikke det samme som at skyde noget til at koste 50-100.000... Procentvist er det det samme, men der er væsentlig forskel i beløbet og derfor virker det sindssygt amatøragtigt, som du også kan mærke på alle de andre herinde
En anden ting er, at alle de ting du spørger til er jo rent faktisk de ting der gør at du kan sætte prisen - men hvem ved; måske koster det kun 200.000 at få projektet startet!
Du skal ikke være bange for at dele idéen! NOGEN skal jo have det at vide - ellers må du starte HELT for dig selv. Derudover er det jo DIG, der har idéen og at tro nogle kan kopiere det med samme succes som du selv ville få, da du jo er opfinderen...
Der udover er resten vist blevet sagt herinde og jeg tror jeg kan tilslutte mig næsten alle tingene :)
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Her begår du lidt en fodfejl. Antal kunder er ikke alle personer med adgang til nettet og virksomheder. Det er utopisk at tro at uanset hvor fantastisk du synes dit projekt er at alle andre mennesker har brug for det og derfor er i din kundegruppe.
Holda op. Verdens bedste ide. Og så koster den ikke mere. Alle online har brug for det.
Keld det er ikke fordi jeg ikke tror på dine evner, men mon ikke der kommer ét af to udfald på dette. 1) Det kan ikke lade sig gøre 2) Det eksisterer allerede.
Hvis du fortæller os om din ide, så er jeg sikker på vi enten kan afvise den eller hjælpe dig med at finde det du kopierer.
Skulle det være så usansynligt at du har noget originalt, så har du også kun fordele ud af at fortælle os om det her inde. Det giver dig en masse vidner på at du lavede det først :)
Mht. at fortælle om det hele tror jeg ikke er særlig smart vidner eller ej. Det kan puttes i en anden indpakning og det var så den ide væk.
Jamen Keld, så må du sende mig (eller en anden) en forklaring på dette fantastiske projekt.
Hvis det så passer det ikke findes, så er jeg da ret sikker på vi kan finde ud af en samarbejdsaftale. Og findes det så kan vi bruge vores tid på at tænke på andre ting. :-)
Synes da klart din ide skal havde en chance, spørgsmålet er om du tør tage den?
Hvis du skal op og have bare én mio. kroner af en investor, så skal du i forvejen være én med masser af succes fra tidligere projekter. Start med en forretningsplan og del idéen med nogen, så du får lidt råd og feedback på idéen. Og hvis du bare får 100.000,- som en investering, så tager jeg hatten af for dig
vis ikke super god til noget kommer de meget langsommer
For vis god til noget kunne du knokle i et års tid og bo billigt og nu har du nok til selv at startet projektet, for tvivler 50 millioner kr er nødvendige ?
Mange af os iværksættere sætter da lidt til siden, vis der skulle opstå en krise og knokler løs og atter knokler løs
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows