Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af sko, tasker, tørklæder & smykker i udlandet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Mit navn er Christina. Jeg søger hjælp til produktion i udlandet.

Jeg har mit eget firma her hjemme, hvor jeg sælger smykker, lavet af perler, sten, læder med mere.

Nu vil jeg gerne begynde at producere tasker, sko, tørklæder og massive armbånd. På armbåndene skal der være symboler på med mere.

 

Skoene skulle være små ballarinaer i god kvalitet, evt lavet af slangeskind. Taskerne skulle evt. være af zebraskind og andre lækre kvalitets skind. tørklæderne af silke..

Håber virkelig på hjælp, fra folk der har mere erfaring med produktion i udlandet end jeg har :)

på forhånd tak.

 

Hilsen Christina

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina

Jeg beskæftiger mig med produktion i Kina,  Du er velkommen til at skrive mig en mail hvis du er interesseret. Så kan vi prøve at tage en snak om de forskellige produkter.

Med venlig hilsen

Lars 

lars@southchinatrading.com

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina. 

Jeg har lavet tøj på Mauritius gennem 10 år og har nu startet op på Madagaskar, da arbejdslønnen er væsentlig lavere. Har selv gået og puslet lidt med sko, tasker etc.

Har det interesse og kontakt mig.

Mvh Mikkel

Ps. venligst brug email fra web page skandic-distribution.com  

http://www.mwcreation.net

Fra Hanoi
Tilmeldt 28. Oct 11
Indlæg ialt: 37
Fra  ME-Consult Asia Skrevet kl. 07:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina

Jeg kan se dit indlæg her er skrevet for noget tid siden, og jeg håber, du er kommet videre med produktionen. Hvis ikke, og du fortsat er åben for forslag, er jeg en dansk pige bosiddende i Vietnam. Jeg hjælper danske producenter, som dig, men opstart af produktion her i Asien primært Vietnam og Thailand. Jeg har kontakt til en fanstastik sko/taske leverandør, der kan lave sko, tasker og bælter mm. i de lækreste skindtyper. De kan laves efter deres og/eller dit eget design.

Endvidere har jeg i Vietnam, kontakt til en tørklæde leverandør, der laver smukke silketørklæder i alt fra råsilke til en tynd, næsten gennemsigtig stil. Jeg har flere leverandører i tankerne, den ene er fairtrade godkendt, så hvis det er noget, du evt. kan bruge i din markedsføring, kunne det være en mulighed.

Send mig meget gerne en Pm på maredl@hotmail.com så jeg kan se, om det er noget, jeg kan hjælpe dig med. - Har evt. også en producent til dine armbånd, men må have flere detaljer!

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Med venlig hilsen

ME-Consult ASIA

 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaere Christina

Jeg ved godt det er nogen tid siden du skrev dette og du er sikkert allerede i kontakt med gode raadgivere.

Jeg vil med dette lade dig vide, jeg har arbejdet i en lignende brance, og laver nu andre ting.

Paa lager har jeg et betydeligt lager af gode kvaleteter af kultur perler, import fra Kyoto, Japan.

Jeg har vel 25 - 30 kilo.

Er du intereseret kan du kontakte mig. Prisen er meget, meget rimelig.

Hilsen

Lw.

lvdania@aol.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)