Det er lidt farligt at lave den slags lister som hænger virksomheder ud.
Én utilfreds kunde skal vel ikke lukke biksen? Der skal vel være flere eksempler på dårlig forretningsførelse før en virksomhed skal hænges ud - eller hva''?
Jeg kunne jo også have opdigtet en slem historie om et eller andet firma som jeg har set mig sur på, og sprede denne slemme opdigtede historie ud over hele Internettet. Men det ville den jo ikke blive rigtig af, men det ved læseren jo ikke
Jeg har det fint med advarsler - men er der ikke andre sites som bruger krudt på at hænge folk/virksomheder ud? Men det kunne da være fint nok med links til disse sites...
Jeg vil sige, at det ikke engang er de 150,- kr værd.
Jeg har fået 2 hits fra dem af, og det ene var vidst mig selv, og nu kan jeg ikke finde mit banner på deres side. Hmm. Jeg har skrevet datoen ned, for hvornår det skal opsiges. Det skal i hvert fald ikke glemmes.
Nu har jeg opsagt det med et anbefalet brev, mail samt pr. fax.... 3 uger før deadline!.
Jeg har stadig ikke hørt noget fra dem, så nu må vi se om de stadig sender en regning når vi kommer ind i dec.... jeg håber det næsten.
Der var et par andre her i huset som også var hoppet på den, som også opsiger den med det samme. Anyway mit banner ligger der stadig, så det da lidt reklame, hvis en forvildet sjæl skulle komme derind!
Ligesom jeg skrev sidste indlæg dumpede bekræftelsen ind pr. mail!..... men de gjorde opmærksom på at jeg skulle betale for produktionen af banner....
Jeg gjorde pænt opmærksom på at dette fremgik som gratis på deres hjemmeside, så nu må vi se hvad de siger... Så det må være de 150,- de henviser til.... nu må vi se.
Troede også først at banneret var gratis, men efter at have nærlæst deres side så står der faktisk ikke noget om at det er gratis. I øvrigt har du vel skrevet under på en aftale (for de 8 uger + bannerproduktion)? Det har jeg da i hvert fald.
Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum
Vi forventer inden længe at starte et forum, der ikke alene omfatter annoncehajer men også andre fidusmagere (som vi kalder dem), der færdes og snyder og bedrager på Nettet. Her lægges op til konstruktiv debat omkring disse fidusmagere. Desuden planlægger vi at tilbyde konfliktmæling i forbrugersager.
Blot til orientering - så kniber det med at se jeres side i Firefox :-)