Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

EVENT'S! HJÆLP MIG

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

HEEJ FOLKENS:D
- jeg har tænkt på at holde et angemant/event hvor jeg har tænkt med at der kommer over 1800 mennesker
og jeg tager 50 kr par person. men er der særlige regler om event? hvor meget skal jeg betale i skat? og skal jeg selv tontakte skat og fortælle dem at jeg holder det og har tænkt mig at betale skat af det?
jeg har forstand på en del med com;) men alt der har med skat at gøre er jeg gået død iXD skal helt klart læse mere om det!!!:)

tak på forhånd:)

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Nu ved jeg ikke hvilken form for arrangement/event du har tænkt dig at lave,
men så vidt jeg ved er det ikke tilladt at tage penge entre ved indgangen.

Har selv været til sådan en evnet (Kæmpe privatfest), hvor politiet lukkede festen, pga. arrangementet udelukket var for at skabe profit.

/Marcus

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

.. Ahva?

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er MANGE ting du skal sætte dig ind i. Det er ikke noget man "bare lige laver"
Afhængig af type event og hvor det foregår, skal du formodentlig have tilladelse fra politiet til udskænkning, den lokale brandmyndighed, evt. fra kommunen mv.

Mht. Skat, så giver entré indtægterne en omsætning på 90.000 kr. Det betyder at du skal oprette et firma og momsregistreres. Hvis ikke du har mod på at styre økonomien selv, må du have fat i en revisor elller evt. "bare" en erfaren bogholder, der vil være lidt billigere, men omvendt ikke kan rådgive dig lige så meget.

En genvej til at arrangere den slags er, at gøre det i samarbejde med f.eks. en større idrætforening eller lignende, som måske råder over lokaler, har styr på brandmyndigher osv.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eli,

 

Du kan kontakte mig på patrick (at) barkowski (dot) dk så kan jeg nok hjælpe dig med dine spørgsmål, har holdt massevis af events.

 

 

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Eli A/S:

HEEJ FOLKENS:D
- jeg har tænkt på at holde et angemant/event hvor jeg har tænkt med at der kommer over 1800 mennesker
og jeg tager 50 kr par person. men er der særlige regler om event? hvor meget skal jeg betale i skat? og skal jeg selv tontakte skat og fortælle dem at jeg holder det og har tænkt mig at betale skat af det?
jeg har forstand på en del med com;) men alt der har med skat at gøre er jeg gået død iXD skal helt klart læse mere om det!!!:)

tak på forhånd:)

Du er velkommen til at kontakte mig, jeg har desuden været promoter for flere fester, og har sat mig ind i mange ting. Også bl.a markedsføringen.

skriv evt en mail til - Mathias@greenex.com - Jeg lover at svare ret hurtigt.

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Eli.

De andre har faktisk svaret ret så fantastisk på dine spørgsmål, men jeg synes vi mangler lidt. Du må ikke tage nedenstående som en stopklods, men nærmere som en nødvendighed, for at komme videre.

Der er nemlig en helt del regler, der simpelthen SKAL overholdes på området. Hvis du spørg mig, så kan der til tider godt være for mange regler. Om ikke andet, så skal de jo altså bare overholdes.

Som du formentlig ved, så må der IKKE sælges nogen form for alkohol. Du må faktisk heller ikke sælge madvarer, og andre drikkevarere, hvis du ikke har en fødevaregodkendelse. Fødevaregodkendelsen kan du sikkert godt få. Men den bevilling der skal til, for at kunne sælge alkohol, kan du ikke få, da dine gæster er unge mennesker.

Nu siger du 1800 mennesker? - Er det fordi der er andre fester, som har så mange gæster, og du så er ganske sikker på du også skal have 1800 mennesker med til dine fester?.
Om ikke andet, så er 1800 mennesker faktisk utrolig mange mennekser, og efter min mening også for mange hvis det er første gang du arrangere en ungdomsfest.
Udover at du skal kunne forsvare de bygninger, og folk du har under festen, så skal der VIRKELIG være styr på mange ting.
De bygninger du lejer skal være tilladt til at rumme så mange personer. Der skal være uddannede vagter, og der skal være mange. Her kan sportsforeninger, og andre foreninger normalt nøjes med at indkalde et stort antal frivillige forældre, og så blot leje et mindre antal vagter. Det tvivler jeg på du kan, hvis dit overskud ikke går til et bestemt formål, forening etc. - Det betyder altså du har en forholdsvis stor udgift.

Her i Viborg skal der også ligge en aftale med politiet, hvis man vil arrangere fester. Det kaldes også en bevilling.

..... Og sådan kunne man faktisk blive ved i regler, både fornuftige og åndsvage. Men uanset hvad, så skal de jo overholdes. Som en anden gut nævner, så kan du blive udsat for at politi, brandvæsen, eller andre myndigheder simpelthen lukker din fest.

Jeg har selv arrangeret et par ungdomsfester, og ved hvad der dur, og hvad der ikke bare fungere. Så hvis du har brug for yderligere informationer, eller måske endda et par stærke partnere at arrangere dine fester med, så kunne jeg anbefale mig selv - og ikke mindste vores DJ's, vagter, og medhjælpere.

Kontakt mig på følgende mail; Info@cleanpoint.dk - Der er mange flere regler, og praktiske ting der skal være styr på, hvis du -og dine gæster skal have en fornuftig aften.

Mvh.

Rasmus

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

tusind tak for jeres gode svar!!

jeg vender tilbage med flere spørgsmål når jeg har tænkt det hele mere iggennem:)

og rasmus jeg skal tænke over det. det lyder til du har godt styr på det!:)

mvh

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)