Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan fortæller jeg Google hvilke søgeord jeg vil findes på?

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kennith:

Nicolaj Thomasen:

Problemet med affiliateslinks i et forum og en af grundene til at man heller ikke må benytte dem her på Amino, er at man aldrig kan vide om det er en reel anbefaling eller bare en gut der vil tjene lidt beskidte penge.

Det har du selvfølgelig ret i. Jeg har selv anmeldt indlæget og bedt om at få fjernet linket!

Men det er faktisk et meget godt program ...bruger det selv nogen gange :-)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:31

Kennith:

Nicolaj Thomasen:

Problemet med affiliateslinks i et forum og en af grundene til at man heller ikke må benytte dem her på Amino, er at man aldrig kan vide om det er en reel anbefaling eller bare en gut der vil tjene lidt beskidte penge.

Det har du selvfølgelig ret i. Jeg har selv anmeldt indlæget og bedt om at få fjernet linket!

Yes

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 16:02

... og lige for at få styr på en anden udbredt misforståelse (i denne tråd ihvertfald):

Google Cache viser ikke hvornår Google sidst har været forbi din hjemmeside, men hvornår Google sidst har indekseret dét den har crawlet. Jeg er overbevist om at hvis du kigger din log igennem skal der nok dukke en del flere besøgende fra Googlebot op ;)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Andy Max Jensen:
Jeg er bestemt ikke enig ...Google er ikke den eneste søgemaskine man bør optimere i forhold til ...heller ikke hvis man bare gerne vil ranke på Google.

Hvilke søgemaskiner benytter meta keyword tag? Yahoo meldte i efteråret 2009 ud, at de ikke længere læser tag'et. Og Bing har indikeret samme politik. Er det ask.com, du tænker på? Med hensyn til dem er der vist en hel del tvivl om vægtningen af det tag.

Når det er sagt: Det er altid en god ide at lægge nogle få og relevante ord i tag'et af hensyn til evt. ændringer i søgemaskiners adfærd i fremtiden. Men det er en skidt ide at rådgive nogen, der efterlyser større synlighed i Google til at bruge meta keywords til at opnå det. En nuanceforskel måske - men ganske væsentlig ;-)

Tilmeldt 20. Aug 10
Skrevet kl. 16:24
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Thomas Rosenstand:

Andy Max Jensen:
Jeg er bestemt ikke enig ...Google er ikke den eneste søgemaskine man bør optimere i forhold til ...heller ikke hvis man bare gerne vil ranke på Google.

Hvilke søgemaskiner benytter meta keyword tag? Yahoo meldte i efteråret 2009 ud, at de ikke længere læser tag'et. Og Bing har indikeret samme politik. Er det ask.com, du tænker på? Med hensyn til dem er der vist en hel del tvivl om vægtningen af det tag.

Når det er sagt: Det er altid en god ide at lægge nogle få og relevante ord i tag'et af hensyn til evt. ændringer i søgemaskiners adfærd i fremtiden. Men det er en skidt ide at rådgive nogen, der efterlyser større synlighed i Google til at bruge meta keywords til at opnå det. En nuanceforskel måske - men ganske væsentlig ;-)

Jeg gider ikke rigtigt at spilde min tid på at diskutere med dig Thomas.

Men mit bedste råd er at starte med at læse denne her:

http://googlewebmastercentral.blogspot.com/2010/09/seo-starter-guide-updated.html

:-) Andy

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Andy Max Jensen:

Tak. Det bliver også svært - så vidt jeg kan se, henviser Google ikke én gang til Meta Keywords i deres guide. De beskæftiger sig udelukkende med det vigtige description tag. Så Googles guide som udgangspunkt for en diskussion om meta keywords - den er svær.

Ham her skal du så heller ikke spilde din tid med at diskutere meta keywords med:

Tilmeldt 20. Aug 10
Skrevet kl. 17:02
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Rosenstand:

Andy Max Jensen:

Tak. Det bliver også svært - så vidt jeg kan se, henviser Google ikke én gang til Meta Keywords i deres guide. De beskæftiger sig udelukkende med det vigtige description tag. Så Googles guide som udgangspunkt for en diskussion om meta keywords - den er svær.

Ham her skal du så heller ikke spilde din tid med at diskutere meta keywords med:

Hvad er dit problem her?

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:31

Andy Max Jensen:
Hvad er dit problem her?

Jeg er ikke med? Jeg har ingen problemer. Der var en Amino, der havde et problem med at blive fundet i Google, og han blev bl.a. rådet til at bruge meta keywords til at rette op på det problem. Og DET er et problem ;-)

Tilmeldt 20. Aug 10
Skrevet kl. 17:38
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Rosenstand:

Andy Max Jensen:
Hvad er dit problem her?

Jeg er ikke med? Jeg har ingen problemer. Der var en Amino, der havde et problem med at blive fundet i Google, og han blev bl.a. rådet til at bruge meta keywords til at rette op på det problem. Og DET er et problem ;-)

Ja, det er åbenbart et stort problem for dig. Der var også en der rådede ham til at skrive til Google ...hvorfor flamer du ikke ham istedet?

Hvis du har så store problemer med keywords, bør du da ikke være et godt eksempel og fjerne dem fra alle dine sites!? 

:-) Andy

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Du er meget vedholdende i betragtning af, du ikke vil spilde din tid på at diskutere med mig. Og sikke saglig du er i din argumentation for meta keywords. Det tjener dig til stor ære...

Du har glemt, hvad jeg skrev for en 2-3 indlæg siden, så det gentager jeg her, så du stille og roligt kan læse det igen:

Når det er sagt: Det er altid en god ide at lægge nogle få og relevante ord i tag'et af hensyn til evt. ændringer i søgemaskiners adfærd i fremtiden.

Nu er det mig, der ikke vil spilde mere tid. Beklager overfor trådstarter at tråden tager denne drejning. Jeg håber, at trådstarter finder løsningen midt i al støjen.

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)