Jeg har lavet min hjemmeside helt om og vil gerne høre jeres meninger om den. Det skal siges at min målgruppe typisk er ældre der finder mig mund til mund eller gennem mine visitkort. Men jeg arbejder for alle der har et behov.
Virksomheden kører pt stadig som nebengeshæft da jeg arbejder i døgnvagter fuld tid ved siden af.
Kom gerne med ris/ros, ting I synes der mangler, ting der bør uddybes osv.
Billederne går ud over indholdssiden og under dine "Eksempler på arbejde" burde der være lidt mere margin på billederne så det ser pænere ud.
Menuen er en smule kedelig efter min mening, menuen kan evt. placeres i midten da der ikke er mange punkter og det vil passe med at dit logo er i center i toppen.
Jeg ville gøre det hvide indholdsfelt bredere så der er mere plads til billeder og tekst (som den er i gæstebog).
Jeg ville også lave en border/kant helt i bunden som der er til venstre og højre i containeren.
Dit logo synes jeg er superfedt. Dog kunne sloganet: "Alt det du ikke selv ordner !" være lidt mere skarpt og tydeligt.
Men jeg ville ændre baggrundsfarven eller indholds baggrunden til noget andet end gråt. :)
Er det din første hjemmeside du laver? Så er det da godt klaret.
Fordi din målgruppe er af den ældre generation, behøver siden ikke at se trist og grå ud.. Jeg forstår skam godt at du vil have en side som kommer til et udtryk som seriøsitet. Dette betyder dog ikke at du ikke kan gøre den mere "levende" der kan godt være lidt eyecandy..
Ellers er den god :)
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Jeg synes det er super konkret det du skriver, og siden er rigtig nem at finde rundt i, meget overskuelig og lige til.
Anette
Men super kedelig at se på.
Titlen skal laves om - uden tvivl.. også SEO-mæssigt.
Billederne under "eksempler" passer ikke ind til siden - disse burde formindskes.
IMO er en gæstebog uprofessionelt til en sådan side - jeg er klar over at den formentlig er der for at kunder kan "anbefale" dig der, men der er ikke lige mig.
Under kontakt passer dit billede, samt billedet af telefonen og mailen heller ikke ind - og dette burde også fikses.
Under opgavetyper falder billederne igen ud - er dette meningen? For det sker overalt på siden :)
Du mangler meta tags.. Eksempelvis "description" - som vil smide en beskrivelse ind på de fleste søgemaskiner der finder din side.
Nu nævnte jeg titlerne - men dette burde fikses ved alle siderne.
Hej Peter Synes umiddelbart din hjemmeside er flot., og som andre også skriver så lav teksten større mht det der står under Rent a handyman altså " ALT DU IKKE SELV ORKER" . På siden "eksempler på arbejdsopgaver", kunne du måske skrive ved billedeksemplerne hvad opgaven gik ud på, for overskuelighedens skyld, Gæstebogen kunne måske omdøbes til Ros / Ris feedback. Den grå farve er fin forneden, men du kan jo friske lidt op på det øverste ved at lave en større kontrast , fx en mere blålig nuance ville måske gøre det bedre synes jeg.