Logind problemer på Amino.
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Jesper
Skrevet
07-10-2010 kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan overhovedet ikke logge ind med Chrome - har bestilt password reset, men ingen mail fået efter 5 timer, så det ser ikke ud til at virke.
Bemærkede at andre havde samme udfordring, så kan I ikke give en status?
|
Tilmeldt 24. Jun 07
Sjovt igår var Chrome den eneste, som jeg kunne logge på... Der var det IE og Firefox, der drillede...
|
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Jesper
Skrevet
07-10-2010 kl. 11:55
Ja, jeg så nogle havde skrevet mens det fungerede i Chrome i går. Nu er jeg på FF.
|
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Præcis samme situation som Jesper, den hopper videre som om man er logget ind - men man kommer bare tilbage til forsiden ..
|
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Lasse Smith
Fra
.
Skrevet
07-10-2010 kl. 11:57
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Ingen problemer med IE, FF eller Chrome her... Lyder meget mærkeligt synes jeg.
|
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Kan overhovedet ikke logge ind med Chrome - har bestilt password reset, men ingen mail fået efter 5 timer, så det ser ikke ud til at virke.
Ang, mail så sendte vi en til dig kl. 7.47 kan jeg se. Så den er måske havnet i dit spamfilter? Den er i hvert fald sendt herfra.
|
Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Sidder du på Mac eller PC?
|
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Martin
Skrevet
07-10-2010 kl. 12:34
Havde også problemer med at logge ind, og problemet blev løst ved at gå ind i cookies og slette dem fra Amino
|
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Jesper
Skrevet
07-10-2010 kl. 15:58
@Martin: Med mindre man tastede password forkert, det kunne den godt finde ud af :)
@Jacob: Nej, den er havnet i mit Amino-filter, som jeg aldrig bruger og derfor ikke checkede ... host host....
Har lige forsøgt igen i Chrome med samme resultat. Jeg sidder på Win7 med seneste Chrome 6.0.
|