Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google registerer ikke søgeord i cachen

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Nu laver vi jo SEO for at imødekomme Googles krav, så hvorfor de skulle ligge et røgslør, over at man har gjort det godt i forhold til dem... det virker sgu underligt. Men hvad ved jeg ?

Det har absolut heller intet med røgslør at gøre ;-) Der ligger forskellige versioner i cachen afhængigt af datacenter, og de cachede versioner har ikke lige så høj prioritet hos Google som søgeresultater, når det drejer sig om at homogenisere datacentrenes indhold. Logisk nok egentlig.

Og den cachede version er på ingen måde udtryk for, hvornår Google sidst har crawlet siden - bare så der ikke er tvivl om det.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:40

Det lyder straks mere logisk. Tak for det Thomas

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:40

Det jeg ville frem til er at Google viser forskellige cache-versioner... og så skal i aldrig stole på tilfældige artikler, hvor jeg fik min information fra :-).

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3534
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:23

Jimi Hove:

Kim har GRATIS hjulpet mit site med at validere, plus at han lige fiksede lidt andet godt. Om det løser mit cache problem, det må tiden vise. Men..

Først og fremmest er jeg lidt rystet over at der sådan bare er nogle der hjælper èn gratis. Som iværksætter er man jo bare vant til ikke at vente på nogen, og at skulle klare meget selv. Så, igen, tusind tak for det. Jeg er ærligt talt lidt forundret over din venlighed..på den gode måde :-)

Jep,

Det var da så lidt ;)

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:27

Casper Schneidereit:
og så skal i aldrig stole på tilfældige artikler, hvor jeg fik min information fra :-).

Tro mig det gør jeg heller ikke ;-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 15:29

Kim , ham den gode til seo, fra KTJ Media har fikset problemet. Det var åbenbart noget i koden som han tidligere har sagt her i tråden.

Endnu en gang vil jeg anbefale ham. Hamrende god til SEO, og til priser der er alt for billige, men det ved han vidst også godt selv :-)

Så skynd jer inden priserne stiger ! :-)

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 15:34

Måske I kan fortælle nærmere hvad det er, så vi andre kan blive klogere? Jeg tror nemlig stadig lidt på at det var tiden der gjorde det :) Og jeg kunne godt tænke mig at blive modbevist så jeg kan krydse af på listen at jeg igen har lært noget nyt (som vi alle jo bestræber os efter)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 15:37

Den må Kim så forklare :-)

Jeg ved bare at det skete efter at jeg indsatte et noarchive tag, og selv efter at jeg fjernede det, fik jeg de cacheproblemer.

Så hvis folk vil lære noget, så indsæt IKKE et noarchive tag medmindre du ved hvad du gør.

Kim må tage den herfra

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 15:40

Det var også mit indtryk, at det var dét der skabte problemet, men intet derudover - så jeg glæder mig til at høre hvad Kim mener har løst det :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 15:44

Jeg ved ikke om Kim abbonnerer på svar på den her tråd, så jeg tillader mig paste hvad han har skrevet til mig i en PM. Han kan sikkert forklare det mere teknisk.

"

Men det er jo fx det der kan ske hvis en side/html ikke er valideret, da der i det tilfælde kan ske hvad som helst såsom at nogen gange bliver den rigtigt fortolket, mens andre gange bliver den forkert fortolket. Det er ikke noget man kan være sikker på før man har HTML der validerer.
For validere koden kan man også være næsten 100% sikker på at den bliver fortolket korrekt, der kan selvfølgelig altid ske fejl, men risikoen for fejl er minimeret drastisk.

"

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)