Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google registerer ikke søgeord i cachen

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Den bliver måske crawlet ofte, men prøv og kig på datoen i cached :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 11:52

Ja jeg så lige der stod 27 september. Jeg er dog sikker på der stod 3 Oktober igår da jeg tjekkede. Underligt.

Men selvom det er 27 september, så er den altså blevet cached et par gange siden jeg fjernede mit " noarchive " og Google begyndte at cache igen

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 11:58

Den kan være crawlet et par gange, men ikke cached! Der står jo en anden dato i cached version - og den kan vi forholde os til... Ikke andet 

Hver gang Google crawler din side behøver de ikke nødvendigvist at indeksere det nye indhold (og dermed cache).

Prøv og opdatér indholdet og væbn dig med tålmodighed :)

/Marcel Fuursted

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 12:02

Godt nok meget tålmodighed. Har ventet mindst en måned, nok nærmere 2 måneder.

Jeg har læst at Google bliver mistænkelig på din side , hvis du indfører " noarchive " tagget , da det jo bruges på blandt andet cloakede sider. Og at de så derfor kan holde dig under observation, og en i en slags sandbox.

Men ja når ikke engang Matt Cutts kan finde en løsning, så ser det sgu svært ud. Jeg venter lidt mere, og prøver så din teknik

Tak for hjælpen Marcel, den er værdsat ;-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 12:04

2 måneder?? Sagde du ikke det blev sat på igen 3. oktober?

/Marcel Fuursted

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3534
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:31

Hey

Jeg prøvede lige at tjekke din side for fejl i koden. Husk på at Google læser koden, forstår de den ikke prøver de at fortolke den, hvilket kan resulterer i fejl. Ligesom det jo sker i browsere.

http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.aktiv3.dk%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0

Det vil nok være en god ide at udelukke at det er der fejlen kan ske.

Yderligere så jeg i dine headers og på siden at du ikke angiver hvilket sprog siden er på, det vil nok også være en god ide at gøre det.

Jeg siger ikke at det er altafgørende, men man må jo gøre de ting man kan, for at sikret at det i hvert fald ikke er det der gør det. I det hele taget er det en god ide at fjerne alt som kan være en forhindring for Google og for den sags skyld og brugere/browsere.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 12:36

KTJ-Media.dk:

Hey

Jeg prøvede lige at tjekke din side for fejl i koden. Husk på at Google læser koden, forstår de den ikke prøver de at fortolke den, hvilket kan resulterer i fejl. Ligesom det jo sker i browsere.

http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.aktiv3.dk%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0

Det vil nok være en god ide at udelukke at det er der fejlen kan ske.

Yderligere så jeg i dine headers og på siden at du ikke angiver hvilket sprog siden er på, det vil nok også være en god ide at gøre det.

Jeg siger ikke at det er altafgørende, men man må jo gøre de ting man kan, for at sikret at det i hvert fald ikke er det der gør det. I det hele taget er det en god ide at fjerne alt som kan være en forhindring for Google og for den sags skyld og brugere/browsere.

MVH Kim

Det er en god idé i forhold til browsere (selvom det ser helt fint ud her) - men det har absolut ingen indflydelse på SEO og slet ingen i denne case :)

/Marcel Fuursted

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 12:48

Nej 3 oktober var sidste gang den blev cached ( dog på en underside ) forsiden og et par andre sider blev cached igen, den 26 og 27 september.

Tagget " noarchive" blev fjernet for mindst 1 måned siden, nok mere 2. Og er som sagt nok blev cached 3-4 gange siden jeg fjernede tagget, uden at fejlen er blevet rettet

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 12:54

Jeg kom faktisk til at tænke på nogle eksperimenter jeg lavede med noarchive, hvor der gik noget tid inden noarchive satte ind - og jeg kunne forestille mig der sker det samme den modsatte vej. Det kan man også se med f.eks. Title tag og andre meta tags - det er ikke altid de opdateres selvom siden er i cache...

Tålmodighed, min ven :)

/Marcel Fuursted

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 12:59

Marcel Fuursted:
Tålmodighed, min ven :)

Ja jeg må vente noget mere.

Er der nogen SEO folk der kan lave en No Cure No Pay på det her ? Så send mig gerne en PB og stik mig et tilbud. Tak :-)

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)