Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seriøs kritik af MLM

Side 4 ud af 7 (62 indlæg)
Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/14/2006 4:07:05 PM
Forfatter: Lougan
Hej Brinaldo

Jeg kan forstå ud fra det du skriver, at du så ikke er stødt på den MLM virksomhed jeg arbejder for, fordi der kan du rent faktisk købe produkterne billigere end i almindelig detail. Du skal jo huske at sammenligne kvalitet.

Dette var præcis hvad jeg regnede med af svar. - "Min virksomhed er anderledes. Prøv det i stedet for. Vi kan sammen få succes" :)

Og du skriver, at jeg skal sammenholde kvalitet med pris. Typisk MLM svar.
Kvalitet er en smagssag uanset hvor mange fiktive priser eller anerkendelser produktet har fået.

Og mon ikke jeg har prøvet dit selskab? Herbalife, Amway, FLP, NuSkin, Mary Kay?
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 18:53

[Jeg kan forstå ud fra det du skriver, at du så ikke er stødt på den MLM virksomhed jeg arbejder for, fordi der kan du rent faktisk købe produkterne billigere end i almindelig detail. Du skal jo huske at sammenligne kvalitet. [/QUOTE]

Dette var præcis hvad jeg regnede med af svar. - ''Min virksomhed er anderledes. Prøv det i stedet for. Vi kan sammen få succes'' :) Og du skriver, at jeg skal sammenholde kvalitet med pris. Typisk MLM svar. ]

- Ja, det er jo det svar man får afvide man skal svare når man er til MLM møde.

Jeg har selv været aktiv i MLM, og jeg har lært meget af det. For mig, var det en dyr omgang, rigtig dyr. Jeg satsede stort, og gik fuld tid, før forretningen var klar til det, og det knækkede min økonomi. Vi snakker en periode på 4 måneder, hvor indtægterne ikke modsvarede udgifter. Jeg lærte meget af det, rigtig meget og tænker idag anderledes når jeg arbejder. Produkterne er udmærkede, men der er standardsvar til mange spørgsmål.

Jeg bryder mig heller ikke om at skulle presse prdukter og forretningsmulighed ned over hovedet på familie og venner.

Idéen bag et hvilket som helst MLM firma er jo ikke at sælge produkter. Der er flere der baserer  det på at det er produktsalg, men når der bliver falget for skyhøje indkomster, så er det organisationsopbygning. Og, det er her jeg mener det bliver luderagtigt... De beløb der bliver presset ud af folk, er ikke små penge.

Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 12:07
Hej Brinaldo

Det kan jeg så se at du har ikke prøvet mit selskab. Og hvad er nu det med at det er et typisk MLM svar at man skal sammenligne pris og kvalitet?

Tror du BMW vil sammelignes med Lada? Okay, så er en BMW da godt nok alt for dyr, når man kan få en Lada til 1/5 af prisen.

eller Nike og Hummel, eller Hugo Boss og Axe. Nej vel? man skal da sammenligne pris og kvalitet.
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 13:29

Dato: 1/15/2006 12:06:51 PM Forfatter: Lougan Hej Brinaldo Det kan jeg så se at du har ikke prøvet mit selskab. Og hvad er nu det med at det er et typisk MLM svar at man skal sammenligne pris og kvalitet? Tror du BMW vil sammelignes med Lada? Okay, så er en BMW da godt nok alt for dyr, når man kan få en Lada til 1/5 af prisen. eller Nike og Hummel, eller Hugo Boss og Axe. Nej vel? man skal da sammenligne pris og kvalitet.

Hvad er det, du ikke forstår!? Denne tråd er ikke til for at promoverer, det du sælger... Når det så er sagt, så sammenligner man ikke kvalitet mellem Nike og Hummel og Hugo Boss og Axe. Man sammenligner positioner - intet andet...
Tilmeldt 1. Sep 05
Skrevet kl. 13:44
Hvad er det i ikke forstår?

Skulle jeg holde mig væk fra denne tråd, fordi nogle selvfede personer har besluttet det. Så man kan sidde veltilfreds og svine brancen til? Skulle jeg virkelig respektere dette? NEJ!!! kom frit frem og diskutere sammen med os andre ellers kommer der ikke noget konstruktivt ud af debatten.

For det andet er der ikke nogen der skal svine min brance til og derefter sige at jeg ikke må kommentere dette, så er i squ for naive!!!

I skal i det hele taget ikke bedstemme hvilke tråde jeg må debattere i.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:51
Nej, der tager du helt fejl. Der blev oprettet to debattråde herinde, som tidligere forklaret: En udelukkende for de MLM possitive, og så denne her, som et modspil, KUN for de MLM-kritiske og dem der ikke direkte selv er involveret i branchen. Hvis du ikke gider at yde os dem samme respekt som vi har ydet jer, fortæller det mere om dig end os andre.

At du ikke kan forstå dette er ufatteligt!

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:51

undskyld mig, hvad er det DU ikke forstår?

Inden du udråber dig selv som konge, enehersker og skaberen af alt, så slå koldt vand i blodet, og læs alle første indlæg i denne debat.

http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=1108 Denne tråd blev oprettet til dem der havde lyst til at diskutere MLM uden der var nogle der skulle begynde at svine dem til, at de ikke rigtig valgte at benytte tilfældet siger vle bare at mange MLM folk herinde kommer for at skabe strid og mudderkastning.

Mikkel opretter så denne tråd som et modspil hvor dem som er imod MLM ( ja det er skam helt lovligt ikke at kunne lide en branche, selvom du kan li den)
Meningen var at lave en tråd hvor dem som har haft dårlige erfaringer og dem som mener det er en lusket branche kunne debatere, og som trådens emne siger så er det SERIØS kritk.

Så prøv nu bare at respektere andre mennesker, og lad folk have en mening.

Tilmeldt 1. Sep 05
Skrevet kl. 13:57
Jeg kan kun gentage:

I skal ikke bestemme hvilke tråde jeg må debatere i.
Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 14:08
Dato: 1/15/2006 1:57:25 PM
Forfatter: Lougan
Jeg kan kun gentage:

I skal ikke bestemme hvilke tråde jeg må debatere i.

Men hvorfor debatere med os, når vi efter flere års erfaring med branchen ikke bryder os om den.

Jeg vil blot overfor andre der måske ikke føler, at de fik noget positivt ud af deres MLM blot fortælle, at man godt kan trække lyspunkter ud selvom folk i ens omgangskreds syntes man var lidt mærkelig.

Der er sååååå mange selskaber der kan det hele. Og der er selskaber der henvender sig til alle typer mennesker.

Creme, kosttilskud : Kvinder fra over 30 år, som elsker homeparty!
Telefoni: Primært mænd tager denne til sig.
Scams som WGI: Naive mennesker - Primært uvidne mænd.

Og jeg kunne blive ved. Jeg syntes blot, at når man er i et miljø med mange MLM''er, så dufter der af en eller anden form for "vi er fattige og dumme, men vil være rige og vise alle andre at vi havde ret" stemning.

Jeg skal naturligvis passe på med at være for grov overfor MLM''er. Men det er helt vildt så naive folk bliver, når nogen lover dem penge.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:16
Dato: 1/15/2006 1:57:25 PM Forfatter: Lougan Jeg kan kun gentage: I skal ikke bestemme hvilke tråde jeg må debatere i.

Nej men det skal jeg. Hold dig væk eller også ryger du ud.

Dbh Martin
Side 4 ud af 7 (62 indlæg)