Dette var præcis hvad jeg regnede med af svar. - "Min virksomhed er anderledes. Prøv det i stedet for. Vi kan sammen få succes" :) Og du skriver, at jeg skal sammenholde kvalitet med pris. Typisk MLM svar. Kvalitet er en smagssag uanset hvor mange fiktive priser eller anerkendelser produktet har fået. Og mon ikke jeg har prøvet dit selskab? Herbalife, Amway, FLP, NuSkin, Mary Kay? |
[Jeg kan forstå ud fra det du skriver, at du så ikke er stødt på den MLM virksomhed jeg arbejder for, fordi der kan du rent faktisk købe produkterne billigere end i almindelig detail. Du skal jo huske at sammenligne kvalitet. [/QUOTE]
Dette var præcis hvad jeg regnede med af svar. - ''Min virksomhed er anderledes. Prøv det i stedet for. Vi kan sammen få succes'' :) Og du skriver, at jeg skal sammenholde kvalitet med pris. Typisk MLM svar. ]
- Ja, det er jo det svar man får afvide man skal svare når man er til MLM møde.
Jeg har selv været aktiv i MLM, og jeg har lært meget af det. For mig, var det en dyr omgang, rigtig dyr. Jeg satsede stort, og gik fuld tid, før forretningen var klar til det, og det knækkede min økonomi. Vi snakker en periode på 4 måneder, hvor indtægterne ikke modsvarede udgifter. Jeg lærte meget af det, rigtig meget og tænker idag anderledes når jeg arbejder. Produkterne er udmærkede, men der er standardsvar til mange spørgsmål.
Jeg bryder mig heller ikke om at skulle presse prdukter og forretningsmulighed ned over hovedet på familie og venner.
Idéen bag et hvilket som helst MLM firma er jo ikke at sælge produkter. Der er flere der baserer det på at det er produktsalg, men når der bliver falget for skyhøje indkomster, så er det organisationsopbygning. Og, det er her jeg mener det bliver luderagtigt... De beløb der bliver presset ud af folk, er ikke små penge.