Synes egentlig denne debat viser hvordan MLMer tænker og skal tænke for at drive foretning.
Jo flere steder vi kan få presset vores budskaber ind jo bedre, ligegyldigt om vi har lov til det, ligegyldigt om det er venner eller bekendte. Alle steder hvor det giver en chance for at hverve nye kunder = penge, så gør de det.
Jeg skal ikke dømme om det er en forkert måde at drive foretning på, men jeg har ligesom Mikkel, Tommy og andre valgt at holde mig lidt på afstand af bekendte der går ind i disse MLM koncepter.
Netop fordi jeg ved af erfaring, samt andres erfaring, at så snart de ser snitet til det så forsøger de at hive dig over på "deres" side. Jeg tror somend også de ville gøre det selvom man bedte dem fra start lade være. Og det viser denne debat tråd jo netop også.
Men til selve MLM konceptet, synes jeg egentlig det er fint nok, hvis man kunne finde ud af at beherske det ordenligt.
Men jeg har endnu ikke mødt et MLM koncept eller en MLM person, som stolt kunne stille sig op og sige: Hør her ven, sådan fungere det, så meget skal du tjene, så meget koster det, BASTA.
Næh nej det skal vikles ind i alle mulige underlige ting, og det skal betegnes som gratis, fordi det er muligt at tjene pengene hjem, og det skal udtrykkes sådan at der ingen faldgrupper er og ja hvad ellers har vi hørt her på amino debatten.
Så jeg glæder mig utrolig meget til at se en MLM tråd hvor MLM''er indbyrdes kan snakke om hvordan man tjener flere penge, hvordan andre MLMer mener man skal foholde sig til konkrete sager. Men ærlig talt så tror jeg slet ikke på sådan en tråd kan lade sig gøre, men kan jo være jeg tager fejl.
Og til James og Frøsse, hvorfor overhovedet blande jer? Især dig Frøsse, det har jo intet med dig at gøre, at Tommy fyrer en sjov joke af om en helt tredje person?
Men du så det vel som en mulighed for lige at få foden ind i denne debat også? ( og nej du skal ikke kommentere det
![]()
)