Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjemmeside

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Gelsted
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 99
Fra  miniMEDIA Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Det er jo ikke så mange oplysninger du kommer med, men hvis du sender en mail med lidt mere info omkring dine ønsker og behov, vil jeg meget gerne give dig et tilbud på en flot og funktionel hjemmeside:-)

Mange hilsner Michael Rusbjerg
miniMEDIA - WEB, VIDEO & PRINT

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 01:42

KPuds.dk:

Du må da komme med noget mere info. Det er jo totalt umuligt at hjælpe dig ud fra en linje...!
Det er jo lidt som at sige at du vil have en pris på en fin bil - Men hvilken mærke...? BMW, eller skoda... Hmm 

Med venlig hilsen
KPuds Vinduespolering

Vi laver en hjemmeside med shop til en fast pris på 10.000dkr og så er det ligemeget om du kører skoda eller BMW prisen er fast og du  er velkommen til at kigge nærmere på www.web-siden.dk.

Preben

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 07:45

Hvad er der med folk som tror at andre ved hvad de tænker?

En fin hjemmeside kan være online visitkort op til avanceret styresystem der kobles sammen med andre hjemmesider....

Ordet "fin" er forskellige for os alle... Kom med noget mere information!

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 10:41

Hej Claus,

Jeg vil da meget gerne give dig et tilbud på en fin og funktionel hjemmeside. Uden at kende dit behov, kan jeg selvfølgelig ikke give dig en realistisk pris.

Du kan evt. se denne kampagne vi køre i øjeblikket: http://www.amino.dk/forums/t/98505.aspx#668317

HVis det har din interesse er du velkommen til at kontakte mig på nedenstående oplysninger:

MVh.

Mikkel Schmidt
ms(at)vsi-group.dk
www.vsi-group.dk 

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 13:35
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Claus :

skal bruge nogle som vil give en pris på at lave en fin hjemmeside for mig..

Hvis nu trådstarteren ikke rigtigt ved noget om hjemmesider, så kan det godt være en svær proces at komme ud med lige præcis hvad hsn vil have.

Jeg synes i skal stoppe med, at alt det pjat om, at i skal have det ene og det andet at vide og diske op med nogle gode tilbud sådan, at  trådstarteren har noget at vælge imellem!

Hvis han kunne fortælle ligte præcis hvad han ville have så kunne han jo selv lave hans hjemmeside det er ham der skal ud, at handle og os der skal levere varen.

Preben

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 20:35

Hi ,

My name is Mustapha . I am an experienced web developper and designer . I have a small company here in Denmark .

I read your announce in Amino . I can create a website for you .

My prices are quite fair . Please drop me a line if still interested to  :info@apexen.com , with a list of requirements , and we can discuss further .

Best Regards ,

Mustapha ,.

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 21:10

Hej Claus,

Lad os tage en snak om dine behov, du må gerne give mig et kald på tlf. 31 21 51 66, så finder vi den rigtige løsning til dig.

Se evt. referencer på min hjemmeside.

Dbh
Morten.

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 21:38

Jeg er enig med Preben, det lyder dog til at det blot er et lille site en webdesigner kan tage sig af, om så det er visitkort, galleri eller lille webshop :)

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 21:40

Vil godt lave en fin hjemmeside for dig for billige penge du kan skrive til mig på E-mail: mike@worldofwarcraftnewz.com eller skrive eller ting til mig over skype navne: korn956 håber jeg høre fra dig :)

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 15:17

Hej Claus,

Du er velkommen til at tage et kig forbi www.cetadesign.dk - her kan du se nærmere om hvad vi kan tilbyde.

Hvis du kunne tænke dig speciel funktioner, så finder vi også udaf det.

Fortsat god dag.

De bedste hilsner

Morten Dal

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)