Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Do you want to know the secret?

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis der er nogen der IKKE tror på alt sådan noget alternativt halløj, så er det mig. Jeg holder mig til fakta og er den kedelige type, der skal se det, før jeg tror det.

MEN, jeg har siden 21. dec. kæmpet med en udenlandsk betaling som bare aldrig dukkede op. Nu sad jeg så lidt smånysgerrigt og så første afsnit af filmen og tænkte, HVIS der virkelig skulle være noget om det nonsence her, så ville jeg faktisk gerne have mine penge nu. Tror du så fandeme ikke min bankdirektør ringer og siger at pengene er gået ind ??? !!!

Det er da for åndssvagt mand (ja jeg tror jo ikke helt på teorien endnu), men jeg fik sgu mine penge hehe :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 16:21
Næste gang ønsker du dig lidt mere ikke ;)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 16:48
Dato: 12-01-2007 15:13:46
Forfatter: magle
COME ON PEOPLE..

haha, det er jo far out. Der er jo nada dokumentation. men ja ja, hvis den slags kan gøre folk glade samt overbevise dem om at verden er styret af netop DINE tanker, ja så skal de da have lov til det, men jeg køber den sgu ikke.

Om du tror på det de siger, ordret, det er da op til dig selv.. Der er da ting i det jeg ikke helt selv kan se for mig endnu..

Men.. Du MÅ altså give mig ret i, at positive tanker gør det bedre for dig end negative tanker ?!..

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 18:04
Dato: 12-01-2007 16:47:38 Forfatter: Brian Frænde
Dato: 12-01-2007 15:13:46 Forfatter: magle
COME ON PEOPLE..

haha, det er jo far out. Der er jo nada dokumentation. men ja ja, hvis den slags kan gøre folk glade samt overbevise dem om at verden er styret af netop DINE tanker, ja så skal de da have lov til det, men jeg køber den sgu ikke.

Om du tror på det de siger, ordret, det er da op til dig selv.. Der er da ting i det jeg ikke helt selv kan se for mig endnu..

Men.. Du MÅ altså give mig ret i, at positive tanker gør det bedre for dig end negative tanker ?!..

Ja der giver jeg dig gerne ret, men det har noget med den udstråling du kommer med osv. ikke noget med at dine tanker styre universet  ..

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 18:30
Dato: 12-01-2007 18:04:24
COME ON PEOPLE..

Ja der giver jeg dig gerne ret, men det har noget med den udstråling du kommer med osv. ikke noget med at dine tanker styre universet ..

Hvis du ser alle filmene, vil du opdage at de nævner muligheden for , at det er ren placebo, og de nævner det faktisk flere gange!
At de siger (frit oversat), at dine tanker kan styre universet, er jo lavet for at sælge nogle flere eksemplarer af filmen, og ligeledes med al mystikken omkring det.

Det hele, kan efter min mening koges ned til, tænk på det du gerne vil opnå, vær positiv og åben(!), og på et tidspunkt vil dit ønske faktisk gå i opfyldelse...
Af grunde som vi har været inde på.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 19:17
Dato: 12-01-2007 18:04:24
COME ON PEOPLE..

Ja der giver jeg dig gerne ret, men det har noget med den udstråling du kommer med osv. ikke noget med at dine tanker styre universet ..

Du kan ikke styre universet, NEJ, hehe..
Men.. Du kan da ''sagtens'' overtage en salgssituation ved at udstråle du har kontrol, målsætning, og selvsikkerhed..

Hvis den du sidder overfor er usikker i sine argumenter eller lignende, kan du da sagtens vinde en debat hvis du holder dine tanker tæt knyttet på dit mål med dette !.

Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 01:16
Jeg synes "The Secret" var/er rigtig spændende. Men jeg har altid været glad for filosofi, eksistentialisme, sind og krop osv. - Så det er naturligt at det falder i min smag.

Jeg tror ikke at alle vil kunne bruge dette til noget, fordi mange simpelthen ikke vil have det rette mind-set til at modtage budskabet. - Nogle vil ikke forstå det, nogle VIL ikke forstå det og nogen kan ikke forstå det.
Men jeg kan bruge det og der er mange andre som også kan bruge det. Så det er et kanon initiativ at lægge sådan noget ud på Amino - det er jo et "tilbud" som man kan vælge og vrage som man vil.

Det er desuden i høj grad filosofisk; så det vil være malplaceret at stemple det som værende lutter godt eller lutter onde - eller sandt eller usandt for den sags skyld. - For dette er ens egen subjektive holdning der afgør dette:
Så jeg kan ikke fremlægge det som noget som er godt for "dig". Og du kan ikke fremlægge det som noget, der er dårligt for "mig". Men man kan fortælle hvordan man selv oplever det og jeg oplever det, som noget der rummer betydelige mængder af sandhed.

Sandhed for mig er når man får følelsen af, at man genkender "det" som man ser - selvom det er første gang man ser det.

Sandt eller falsk? Uanset hvad du vælger, så har du fuldstændig ret. - Jeg har ret, du har ret, Magle har også ret og Dimitri ligeså. - For det er ikke alt i livet der kan gøres op i enten/eller og det er i sig selv noget, som vi har svært ved at acceptere. - Ligesom det er svært at acceptere, at "svaret" på livets store og komplicerede spørgsmål er underlagt simple og bevidste valg. I vores forstand er det svært at forestille os, at løsningen på noget der er så kompliceret er underlagt så simpel en løsning. Men det er jo menneskets natur at komplicere tingene - det er ikke naturen eller universet der skaber komplikationer. - Komplikationer er skabt af sindet og af tanke og hvem var det der sagde:
Hell is the impossibility of reason!?

Reason er fornuftigt og rationelt og dette kan man kun være, hvis man er i en tilstand af indre ro.
Det er igen noget man selv vælger og igen noget som man med tanke og sind formår at komplicere.

Så hvis man tænker lidt over det. Er det så virkelig så usandsyneligt, at det mest naturlige i verden er en enkelt og direkte vej igennem livet? Måske hænger vi fast i komplicerede problemer, fordi vi imod vores natur prøver at finde komplicerede løsninger?

I mine ører lyder det altså bare ikke helt uplausibelt. Den nemmeste vej mellem A og D finder man ved at udelukke B og C. Eller rettere sagt alt det BS vi lægger imellem vores start til vores mål.

Mvh.

James

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 02:33
Hej

En spændende film der.. Hvis man kan leve med den amerikaniserede fantast -fremstilling af god gammeldaw''s positiv energi ;-)

Det er helt sikkert en super god ide at opbygge et positivt mindset og også gerne dele ud af det... Jeg lever selv efter boomerangfilosofien... "Alt hvad du sender ud, kommer på et eller andet tidspunkt tilbage,,
Så gør du en masse gode ting for dig selv og andre... Tja.. gæt hvad der så sker.. Er du en idiot... tjaa...

Så jeg mener helt sikkert at positiv energi er et vigtigt element for at opnå succes. Måske kan du godt nå til tops med rundsave på albuerne. Men kan du bliver der oppe? 

Hmm og undre mig egentlig ikke at denne tråd er oprettet i MLM kategirien. Det har MLM virksomhederne sq fatte længe før mange andre. Det at lære sine folk at sætte fokus på personlig udvikling.. Det var en af mine gode venner som arbejder med MLM som introducerede mig for min første bog inden for personlig udvikling.. "Råd fra en ven,, af Anthony Robbins.. Siden har jeg læst mange andre bøger og deltaget i alverdens kurser osv.. Virkelig gavnligt..

Well! Nok her fra...

/ Charly

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 09:03
Dato: 13-01-2007 02:33:01 Forfatter: Tyllesen
Hej

En spændende film der.. Hvis man kan leve med den amerikaniserede fantast -fremstilling af god gammeldaw''s positiv energi ;-)

Det er helt sikkert en super god ide at opbygge et positivt mindset og også gerne dele ud af det... Jeg lever selv efter boomerangfilosofien... ''Alt hvad du sender ud, kommer på et eller andet tidspunkt tilbage,,
Så gør du en masse gode ting for dig selv og andre... Tja.. gæt hvad der så sker.. Er du en idiot... tjaa...
/ Charly

Det lyder da rigtig godt, jeg gav lige min p-billet til en random igår, så nu er der god karma til mig

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 11:16
Idag kom der en check ind af døren, med følgende tekst vedlagt: "Du har indbetalt for meget".

Har jeg det? Jeg var ikke engang klar over at jeg havde indbetalt... Haha

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)