Jean-Michel,
Som du skriver, så tilbyder i andet end blot seo. I tilbyder flere former for markedsføring og management af virksomheder og deres produkter eller services. Derfor tror jeg det er vigtigt at finde et navn som ikke kun beskriver en enkelt af jeres services. Derudover synes jeg det er vigtigt at fokusere på "resultatet af ydelsen" fremfor navnet på selve ydelsen, hvis det giver mening ? Med dette mener jeg :
Hvem er din hovedmålgruppe : Virksomheder som vil have hjælp til at blive set på nettet.
Hvordan kan du hjælpe dem med at opnå det ønskede : Ved at markedsføre dem på forskellige metoder.
Dermed er RESULTATET af dine services at kundens synlighed på nettet forøges. Om det er via seo/linkbuilding, webshop optimering osv osv er ligegyldigt for kunden !
Da jeg brainstormede ud fra ovenstående fandt jeg et navn som jeg synes er passende i forhold til resultatet af dine services set med kundens øjne :
Spotlight Marketing
SpotlightMarketing.dk er ledigt og jeg synes personlig det har en fed klang og godt brandingspotentiale. Men hvad synes du ?
Et slogan kunne evt lyde noget i retning af : "Få din virksomhed i kundernes spotlight !"
Det er jo i bund og grund det du tilbyder og det som dine kunder ønsker. For at tage et eksempel som jeg har bemærket fra the great Thorborg him self :-) : Han lancerede en PC registry cleaner. Et stykke software med et ENORMT højt konkurrenceniveau. Men de fleste andre programmer hed netop noget i stil med PC registry cleaner 2.1 xx bla bla". Hvad gør man så ? Man kalder da sin software : "Slow PC Fighter". Det er RESULTATET af brugen af produktet og netop det som kunden/slutbrugeren er interesseret i. De fleste aner ikke hvad en registry cleaner er, og er også fuldstændig ligeglade om softwaren "cleaner registryen" eller "cleaner indsæt-hvad-som-helst-her". De er interesseret i at løse det problem de har : En langsom PC.
Samme princip - andet marked.
Det var mit forslag :-) God vind med geshæften.
mvh Thomas