Du kan bl.a. for få flere hurtigt fans hver gang du bekræfter , en ordre er modtaget per mail mv. have et links i mail med facebooklogo , hvor der stå de kan følge med i dine nyheder ved at blive fan og måske giver det flere tilmeldinger at sætte logo et bedre sted på hjemmesiden på forsiden f.eks.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hej Jesper og jer andre...Det er godt gået med så mange fans på en måned!..Jeg prøver jo at gøre det samme, da jeg lige har oprettet min fan-page....Men kan ikke finde ud af, hvilket facebook ikon, som vil være bedst på en hjemmeside? Jeg kan se at folk bruger mange forsekllige og jeg tænker at jeg egentlig helst vil have en kasse, hvor der står" bliv fan" i Facebook-logoet, og så linker det til min fan-page, uden at man bliver koblet af hjemmesiden, Men er der nogen som kan fortælle mig hvordan jeg sætter det på min hjemmeside? Og hvordan jeg sætter det i min signatur på min mail?
Hvad gjorde du Jesper for at få så mange nye fans på din side?
Det tekniske må andre hjælpe med ( der er andre tråde her du kan søge på, hvor formel mv. står)
Vedr. antal fans, synes jeg ikke jeg har gjort så meget.
Skriver tilbud på væggen en gang imellem
Giver gratis slik et par gange
Jeg kommer snart til at lave egentlig konkurrence , men ikke helt besluttet hvad det skal være endnu. ( samtidig er jeg bange for at "spamme" venner,fans mv. for meget) - synes selv det er irriterende hvis andre sender mig en masse ting... Så jeg kan jo ikke samtidig synes det er ok den anden vej.