Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

inaktive SEO værktøjer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen der ved hvorfor både seotimeline.dk og seosupporter.com ligger øde hen? Siderne er ikke taget af nettet, men der ser heller ikke ud til at der er nogen der "passer" dem?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:29

Jeg har ikke noget med de pågældende websites at gøre, men en logisk forklaring kan være, at det er meget lettere at starte noget op, end det er at sørge for at det fortsætter med at køre som det skal :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 18:33

Det lyder meget sandsynligt ;)

Men det undre mig bare meget, for uden at kende så meget til hvordan siderne er bygget, så vil jeg sige at når de først er oppe og køre så burde der ikke være så meget vedligeholdelse sammenlignet med så mange andre typer sider. Mit gæt.

Ud over det så var også bare hvorfor de 2 jeg lige fandt begge lå "øde" hen. Normalt når man ikke mere passer siden, så sælger man den eller lukker den helt og fjerne den. Så tænkte bare om der var noget specielt inden for branchen jeg ikke var klar over...

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:39

Birkelund:
Men det undre mig bare meget, for uden at kende så meget til hvordan siderne er bygget, så vil jeg sige at når de først er oppe og køre så burde der ikke være så meget vedligeholdelse sammenlignet med så mange andre typer sider. Mit gæt.

Der kan jeg så afsløre, at du tager fejl :)
Der er faktisk en hel del løbende arbejde med at holde den slags services kørende. Løber man tør for kræfter dør det hurtigt.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)