Enig - og måske kunne man finde en måde at belønne sine eksisterende kunder når de skaffede nye kunder i netværket !!! :-) Pludselig ved alle at når kummefryseren er ved at være tom, skal de bare ringe til Kød-Ali eller hvad du nu hedder - så kommer han dagen efter med en halv ko. Så er din opgave blot at sørge for at prisen er god og kødet har en god kvalitet så folk har noget at snakke om. Jeg vil næsten mene at hjemmesiden kan spares væk i første omgang og starte op i det små - mund til mund. |
Jørgen Olsen:Hejsa.
Det lyder da som en super ide ! Mig bekendt er halal-kød gearet til at holde længere end alm. kød, og dermed lidt mere "bæredygtigt" om man vil.
At finde en kødleverandør burde ikke være det store problem. Viser det sig alligevel at volde problemer vil jeg måske gerne hjælpe dig hvis du er lidt mere klar i spyttet med en forretningsplan så jeg ikke trækker unødigt på mit netværk (spild).
Hvis du kan få slagteren til at emballere det på en bestemt måde tror jeg du kan slippe nogenlunde nemt omkring transportproblemet - så skal du nok bare have en kassevogn og et næringsbrev, - du skal selvfølgelig føre daglig egenkontrol i dit transportmiddel.
Jeg ved desværre ikke hvor længe man må køre rundt med forholdsvis let fordærvelige madvarer i flamingo-bokse, men jeg vil næsten tro du skal have bygget køleanlæg ind i bilen såfremt du skal bevæge dig større distancer, rent geografisk.
Holder kød længere, hvis man skærer halsen over på dyret og lader det forbløde ihjel, end hvis man dræber det med det samme?
Har du et link el. lign.?