Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Halal kød Web shop

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mohis:
nej det har jeg ikke prøvet men det er mere frygten for det og det er jo ikke sikkert at jeg har råd til at sortere dårlige kunder fra hvis du forstår :) derfor tænkte jeg online så SKAL de betale først men hvad er fordelene og ulemperne ved at gøre det på den måde du snakker om ?

Jeg tror ikke du kan få succes med det via en webshop, det vil dog være en fordel for dig at have en hjemmeside så folk kan se hvad du kan levere.

Personligt tror jeg kun konceptet kan være økonomisk bæredygtigt hvis du starter op med en kølevogn og så kører til bestemte områder på bestemte tidspunkter som hjemIS. Du kan på den måde nå noget der ligner 18 steder i Kbh/omegn om ugen.

Dog skal du nok regne med at det vil være noget af en kamp, da mange muslimer kun har tiltro til enkelte slagtere, Men hvis du kan give garantier for at tingene er halal og samtidig kan levere noget som slagterne normalt løber tør for og så også har bedre priser, så er der en mulighed.

Det skal dog gennemtænkes meget, da det heller ikke er usandsynligt at du ikke kan udføre den form for forretning med mindre der er nogen der får penge for at lade dig udføre den,

Men held og lykke med det.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

God ide, dog vil gå lidt længere og lave en butik med alt til muslimer... det mangles der...

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)