Hej, Jeg har nu valgt at starte en webshop der skal sælge tøj, sko, acessories og lingeri. målgruppen er unge damer Jeg har ikke erfaring inden for opstart af webshop, og er derfor kommet i kontakt med en her inde der tilbyder webshop for ca 10.000kr.(andre tilbud modtages gerne) Men for at webshoppen kan blive en realitet er der stadig flere ting jeg skal have på plads. Derfor søger jeg gode tilbud eller info/hjælp til følgende: - Logo (et flot og let genkendeligt logo) - Markedsføring - hvordan skal jeg markedsfører webshoppen uden at bruge en kæmpe formue? - Evt. leverandør der tilbyde ovenstående produkter til fornuftig priser - Et navn - Jeg søger et navn til siden, jeg er ikke den mest kreative til at opfinde webshop navne :) så hvis i har nogle idéer til det perfekte navn til webshoppen skal i bare byde ind! :) - Poser/æsker med logoet på I må med glæde også komme med andre tilbud eller idéer til andet omkring webshop :) Tak! |
Hej Newman10
Nu er du ikke kommet til punktet, hvor du skal markedsføre din webshop endnu.
Jeg vil dog anbefale dig, at se på vores side Social-Marketing.dk, hvor vi tilbyder rigtig effektiv markedsføring, for webshops.
Hvis du har noget spørgsmål eller lign., er du selvfølgelig meget velkommen til at skrive. :)
Med Venlig Hilsen