Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unge iværksættere! Arbejdslejr i Spanien?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej unge med-Amino'er Smile

Vi er et par unge iværksættere, der er igang med at lægge en dristig plan.. Med en lille smule inspiration fra http://projectgetaway.net/, vil vi flytte til Spanien i et par måneder her til vinter, dels for at undgå det kedelige vejr herhjemme, dels for at undgå alt for mange ineffektive - i virksomhedssammenhæng - fristelser. Så vil tiden vise, om nogle af os finder på at blive hængende dernede! Det betyder "på gensyn" til familie, venner, kærester osv herhjemme, med det ene formål, at vores forretninger skal vokse. Trænger din forretning også til vokseværk? Wink

Planen er, at vi vil leje en lejlighed eller villa, og bo der sammen ialt måske 4-6 unge iværksættere. Det er ikke svært at finde lejemål dernede i den størrelse, hvor vi kan få et værelse hver - og november, december og januar er lavsæson i Spanien (til trods for en gennemsnitlig dagtemperatur på ca 20 grader), så det er også billigt. Vi regner med en husleje per måned på ca 400 Euro. Mad og den slags kommer naturligvis oveni.

Enkeltbilletter med Ryanair koster mellem 180 og 300 kr, hvis man er fleksibel på afrejsedatoer - så det bliver ikke noget problem at følge vores plan med at rejse hjem f.eks. et par dage en gang i måneden, hvis der er noget at tage sig af herhjemme.

Meld jer på banen! Vi vil helst undgå at have konkurrerende folk med på turen - det er jo ikke rart at gå og skulle skjule noget for hinanden. Det gælder naturligvis begge veje, så ved henvendelse skal du nok få en liste over de, som indtil nu (udover altså jeg selv Smile) som er interesserede.

Meld endelig ud, hvis I har nogen som helst input eller har lyst til at tage med. Vi glæder os til at se en skov af arbejdsomme unge mennesker, der har lyst til at tage med!

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Megagod idé, Mattias! Hvornår tænker du på at gøre det? Hvis det er efter jeg kommer hjem fra Mexico, så er jeg 100 % klar! Smile

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Fra København S
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 498
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Super ide,

Havde det ikke været fordi jeg stadig gik i skole havde jeg helt sikkert taget med

 

Morten

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt. Men hvad er idéen med at tage til Spanien for at starte op? Er det fordi alt bliver nemmere så snart man krydser landsgrænsen? :-)

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

@Sebastian:
Det bliver nok desværre allerede i november eller noget i den stil - men du kan jo altid støde til senere Wink

@Alei:
Det er nok primært interessant for udelukkende internetbaserede forretninger, der ikke kræver daglig gang i Danmark. Forventer også der kommer overtal af folk, der allerede er igang, men nystartere er helt sikkert også velkomne!

En stor del af planen er, at der skal være masser af sparring at hente i de folk man bor sammen med - og evt. kan andre jo blive inviteret på besøg en gang imellem for at deltage med endnu flere gode råd og friske input!

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk idé.


Den skal nok lige op, at vende med kæresten først! Men er ret game på planen alligevel...

Jeg undersøger sagerne, og vender tilbage

Skal du kvitter smøgerne? Danmarks billigste e-cigaret får du hos eQuit.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende idé.. Godt du lige sende det til mig.

Nu skriver du godt nok ingen konkurrenter. Dog ved jeg at rigtig mange af os laver en stor del af vores arbejde inden for affiliate netværk og markedsføring.

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det smarte ved Spanien (vi planlægger at bo omkring Malaga.) er, at Ryan air har en fast rute tirsdag og torsdag til og fra Billund, og det er super billigt. Booker man i god tid kan man sagtens slippe med ca 450-500kr for en returbillet, - så er det faktisk billigere end f.eks. at rejse mellem Jylland og København.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke noget imod, at der kommer andre med, som laver affiliate marketing - men jeg har det sådan, at jeg synes, at alle, der har afgivet bindende tilsagn om deltagelse, bør have veto-ret imod evt. nye deltagere. Så det er bare om at springe på Wink

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Count me In Smile1

Som sagt finder jeg ud af det mere præcist på Tirsdag, det kan være jeg bliver bundet et par dage om ugen i DK men ellers lyder det som en god plan!

Ryanairs priser er fantastiske!.

Det bliver kanon, du er jo genial min gode Mattias Skovhøj!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)