|
Der er mange underlige måder at få støtte på, men fælles for dem er at de ender med at bide dig i røv...
|
Det er efter min mening den bedste video du nogensinde har lavet!
Mvh. Rune.
Debat
|
Der er mange underlige måder at få støtte på, men fælles for dem er at de ender med at bide dig i røv...
|
|
Det er efter min mening den bedste video du nogensinde har lavet! Mvh. Rune. |
Tilføj mig på Twitter
|
Du har fuldstændig ret Martin. Hvorfor faen tage imod et sådan tilbud, sætte os ud på markerne med lidt penge i lommen når det er i byerne det sker.. Go' video! |
Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.
Det er et godt indslag, desværre har jeg allerede fyret alle mine stjerner af for i dag, ellers havde du lige fået fem stykker. |
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
|
Fantastisk video og super rigtig, lad os så få ryddet op i alle de tilskud. |
|
Fed video :) Og ret har du jo også. |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
|
Dejligt at se lidt adrenalinpumpende action. Meeeen - når man laver kurser for nyledige så er det fordi der er bundet et tilskud i røven på de projekter. Så deeeet, Faktuelt forholder det sig således at de fleste nyledige kommer i job igen, Så er det langt sværere senere i forløbet, hvorfor man laver idiotiske aktiveringsforløb, for så længe man sidder ved en 56k computer og skriver ansøgninger er man ikke i statestikken. Fra at medvirke til det cirkus, og til det du beskylder aviserne for, - ser jeg ikke den store forskel. |
|
Mon ikke Liberal Alliance har en ledig kreds, jeg gad i hvert fald godt at se dig på borgen.... :-) Super video! |
|
et ord: AMEN! Fantastisk video martin! Dig og Mogens burde overveje at stable et parti op :?
Vh Jakub - Aka The Bike Man |
|
Haha, fantastisk video! |