Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få støtte fra det offentlige og gå på røven....

Side 6 ud af 6 (59 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Jørgen Olsen:

Henrik Nielsen:
Det er jo uenighed der oftest skaber fremdrift!

Sikken en omgang ævl !

Det er så din holdning.

Det der kan irretere mig lidt ved amino er at man åbentbart ikke kan stille lidt konstruktive kritiske spørgsmål som her, før det skal hakkes ned. Når jeg skriver at "uenighed skaber fremdrift" så baserer jeg det på at man bør altid lytte til andres mening, for det kunne være de havde ret eller kunne tilføje noget, som man selv havde overset, men self er det ikke ensbetydende med at man ikke har ret til have en holdning!

Jeg er blot enig med dyrebilen.dk og Dennis, herinde fra kommer der kun hurra råb,  det er til hele verdenen, vi skal have spredt det glade budskab og det er bedre på udebane end her på hjemmebanen, hvor alle er glade.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 12:22

Dennis Jensen:

At blogge her på Amino og dermed 90% ligesindede ser jeg ikke hvordan der kan være et mål med videoen. Jeg er skam ganske enig med Martin i mange af påstandene, men Martin er måske den af os (uden at kende ret mange af jer andre) som har den størrste gennemslagskraft, hvis bare der var en strategi bag.

Læste du det jeg skrev om peptalk?

Er det ikke i orden at peptalke, og dermed opmuntre sin egen målgruppe for motivere dem, har du overvejet at det blandt andet kan være formålet med videoen?

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 13:21

@Rune

Peptalk, jo tak og det opfatter jeg egentlig hele Amino som.

Men hvis strategien med dette indlæg er at peptalke blandt ligesindede, så ser jeg ikke den store effekt. Specielt ikke, når jeg ved, at Martin tidligere har stukket hovedet frem i medier med et bredere og måske med målgrupper som kunne have brug for denne type peptalk.

Mit ønske og håb er vel noget så simpelt som mere success for siden, så når Amino tager en debat op, så er det ikke kun os "få og oftest ligesindede" som klapper hinannen på skulderen.

Dennis

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:08

Jesper:

Hej Martin,

Martin Thorborg:
Det er flot og har forhåbentligt også en gavnlig effekt.

Jeg glæder mig til linket.

Vi får se. Her har du det direkte link, men jeg har naturligvis lavet min egen tråd på Amino :-)

Hej Jesper

Det er en glimrende artikel!
Men jeg tror vi taler forbi hinanden, dit budskab om afskaffelse af støtte er vi helt enige om, men det var ikke det primære sigte med min video på Amino.
Min video var primært lavet for at få iværksættere til at forstå, at tilskud ikke nødvendigvis er lykken.
Men da jeg næsten aldrig kan undlade lidt politiske hofteskud, så fremstod den måske mere som en politisk video, hvad den ikke var tænkt som fra start.
Så jeg er faktisk mere end tilfred hvis en flok iværksættere efter at have set videoen, fokuserer på at skabe en lønsom virksomhed, i stedet for at jagte det hurtige fiks, som vil bringe dem i en dårlig situation på sigt.

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:10

Henrik Nielsen:

Dyrebilen.dk:

og uenighed er ikke nødvendigvis af det onde....

Michael 

Det er en ting der ved at forsvinde her i Danmark og resten af den såkaldte vestlig verden, nemlig retten til at være uenig i det andre siger, for vi skal helst være "åh så enige" og bagefter gør alle mennesker alligevel det samme,som de plejer! Det er jo uenighed der oftest skaber fremdrift!

Jeg er ikke helt enig. Det virkere som om man ikke må være uenig, med folk der er uenige ;-)

Dbh Martin

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 16:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Nielsen:

Jørgen Olsen:

Henrik Nielsen:
Det er jo uenighed der oftest skaber fremdrift!

Sikken en omgang ævl !

Det er så din holdning.

Det der kan irretere mig lidt ved amino er at man åbentbart ikke kan stille lidt konstruktive kritiske spørgsmål som her, før det skal hakkes ned. Når jeg skriver at "uenighed skaber fremdrift" så baserer jeg det på at man bør altid lytte til andres mening, for det kunne være de havde ret eller kunne tilføje noget, som man selv havde overset, men self er det ikke ensbetydende med at man ikke har ret til have en holdning!

Jeg er blot enig med dyrebilen.dk og Dennis, herinde fra kommer der kun hurra råb,  det er til hele verdenen, vi skal have spredt det glade budskab og det er bedre på udebane end her på hjemmebanen, hvor alle er glade.

Min kommentar var nu ment i spøg - jeg er ked af at du ikke fangede den ! :-)

God dag.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 18:46

Martin Thorborg:
Det er en glimrende artikel!
Men jeg tror vi taler forbi hinanden, dit budskab om afskaffelse af støtte er vi helt enige om, men det var ikke det primære sigte med min video på Amino.

Hej Martin, tak for det.

Jov, jeg er med på du talte til iværksættere, men du harselerede også over støtteordninger og hvordan de påvirkede modtagerne til at fjerne fokus fra det vigtige. Disse ting er vi to helt enige i, selvom min artikel har en lidt bredere målgruppe end iværksættere.

Du siger de skal takke nej til tilskuddet. Jeg siger vi skal fjerne det pjat og lave bedre rammevilkår for alle.

Sjovt nok kommer du i videoen ind på støttemillioner som udviklingsbistand. Ved ikke om vi begge tænker på 5 millioner til at lave software udvilking i et 3. verdensland.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:55

Jesper:

Sjovt nok kommer du i videoen ind på støttemillioner som udviklingsbistand. Ved ikke om vi begge tænker på 5 millioner til at lave software udvilking i et 3. verdensland.

Jamen så har vi jo været enige fra start af, men mit mål er primært at hjælpe den målgruppe der befinder sig på Amino. Det er jo også lidt svært at redde kongeriget fra mit frivillie eksil i Florida :-)
Mht. udviklingsbistand, så jo, det var vist noget i den retning vi engang blev tilbudt for opstart i Bangladesh.

Dbh Martin

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 19:00

-

Side 6 ud af 6 (59 indlæg)