Nu er jeg jo ikke 18, men hvis jeg kunne stemme skulle det blive Venstre eller Konservative. Krydsede under Venstre her. Jeg mener at der skal gøres noget for dem som knokler i samfundet og tjener pengene ind. Det er også ærgeligt så stor fremgang SF har! |
Jeg ville være villig til at give partiet FOKUS en chance, for at se om de kunne leve op til det politiske program de har lagt for dagen, da dette er det der rammer mine personlige kerneværdier bredest (tvivler på jeg nogensinde finder nogen der rammer 100% plet).
Christian H. Hansen er, efter min mening, det eneste gode der nogensinde er kommet ud af DF (og da i særdeleshed efter at han kom ud, taler kun til hans yderligere fordel). Der er bla. en tidligere SF'er også og hvem ved... måske kan minus og minus give plus?
Da jeg dog kan have mine tvivl om hvorvidt de når at få underskrifter nok, og da de desuden heller ikke er en mulighed i afstemningen her på siden, har jeg foreløbig sat mit "virtuelle kryds" ved LA, som jeg højst sandsynligvis nok ender med at stemme på hvis det ikke kan blive FOKUS.
Det ville være anderledes end de sædvanlige krydser jeg plejer at sætte, som oftest har været en del længere til venstre, men synes vi trænger til noget helt "frisk blod". Synes den nuværende regering skuffer, og alternativet i form af S, R og SF, synes jeg desværre ikke er spor mere optimistisk. Kan vi ikke lige få rystet posen gevaldigt?