Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til anmodning om sponsorat

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino-folk!

Jeg gør det kort og godt:

Jeg skal til at skrive rundt til mulige sponsorer til min hjemmeside - er der nogen, der vil hjælpe med at få min mail til at se nogenlunde professionel ud?

Mvh. Mathias Jensen

Brug for hjælp til dine rapporter i Excel? Lad os lave dem smartere!

Skriv en privat besked her på Amino og hør mere om vores priser.

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 12:47

Sponsorat?

er du professionel sport atlet ?

jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 12:47

At skrive en mail til vilkårlige firmaer som du har i kikkerten, vil jeg ikke anbefale. Det kaldes spam, og i sidste ende kan du risikere store bøder for at gøre det. I øvrigt virker det heller ikke videre seriøst at sende en email...

Få i stedet trykt en stak brochure som fortæller hvem du er, hvad dit projekt handler om og hvad de får ud af at støtte din hjemmeside. Sende denne brochure med posten sammen med et brev hvor der står beskrevet hvorfor du sender materiale til dem. Slut i øvrigt af med at skrive at du ringer til dem om cirka en uges tid for at drøfte mulighederne, og være eventuelt klar til at fysisk møde. Mange forretningsfolk vil gerne se deres samarbejdspartnere i øjnene.

Jeg kan godt hjælpe dig med opsætning af at pænt brev (cirka 400 kroner, inklusiv at jeg skriver "salgstalen", men brochuren kan jeg desværre ikke hjælpe dig med. Det er vigtigt at både brev og brochure er trykte hos professionelle, da det er vigtigt at sende et professionelt signal. Specielt når du i virkeligheden tigger dem om penge Wink (Det kan også være en idé at få trykt kuverter med dit logo på)..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)