Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis e-bog

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino

Jeg har tænkt mig, at lave en ebog  til studernede. Om deres madvaner, at det skal huske at tænke på hvad deres mad koster om dagen osv.

Jeg er meget interesseret i mad lavning og der vil også være madopskrifter som er billige at lave. Ved ikke om ideen er totalt dum og om der lavet en bog om det.

Jeg vil meget gerne have jeres mening om det :)

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går til dagligt på et gymnasium med 1000 elever, hvor en stor dele benytter sig af kantinen. Jeg selv, gør det ikke da jeg har regnet omkostningerne ud og resultatet er helt absurd i forhold til selv at lave mad.

Jeg tror der kan være en interesse for det, men at formidle den via. en e-bog er nok ikke det rigtig valg Skype-Wink - Du vil nok komme længere med at lave en Facebook-gruppe der oplyser om det eller lignende.

Mvh Mikkel Dusi
Brandmaking.dk

Fra Århus
Tilmeldt 15. Aug 09
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg flyttede væk fra de gamles kødgryder, anskaffede jeg mig en oldgammel bog med fokus på billige retter til youngsters.

Kæft den reddede mig fra meget fastfood

Så en up-to-date udgave, med en masse lette alternativer til fastfood + en gennemgang af basisvarer og en guide til blære middag ved damebesøg, så tror jeg den er hjemme :)

Fra København S
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 498
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det helt sikkert en god ide, men som der er sagt før så er e-bog nok ikke den bedste ide.

Hvad med at lave en app til Iphone eller noget i den stil. Telefonen er noget man altid har ved hånden, både når man køber ind, og skal til at lave maden.

En god ide ville måske også være at gøre det muligt for brugere at komme med deres indput, fx nye opskrifter, tip til hvor man køber billigt ind osv.

Held og lykke med projektet
Morten 

Tilmeldt 26. Sep 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som en udemærket idé, men der er dog nogle af de typer bøger som allerede er på markedet såsom "Kogebog for fattigrøve", men som sagt, ville en ny og opdateret version ikke være helt af vejen

Held og lykke med projektet
Mathias P.

Fra Glasgow
Tilmeldt 4. Sep 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som en god idé, da rigtig mange bruger forholdsvis mange penge på mad fra kantinen o.lign. uden rigtig at være klar over hvor mange penge det egentlig løber op i (Se bare på TV programmet "Luksusfælden", det er tit mad posten der overrasker dem)

Jeg ved at der findes app til Iphone fra Karolines køkken og en anden, men tror ikke der er nogen decideret til billige opskrifter. Tror helt klart også at det kunne være en god idé med et sted hvor brugerne selv kunne uploade billige opskrifter. 

Jeg tror mange gange, at det der gør at man måske ikke lige laver mad hjemme er, at mange opskrifter skal bruge mange ingredienser. Det betyder at man skal købe forholdvis mange vare, hvoraf nogle af dem er ting man normalvis ikke bruger og derfor kommer til at lægge ind til de er for gamle. Det kunne derfor være en idé at lave opskrifter med mere "normale" ingredienser.  

Held og lykke med projektet,

Tina

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det lyder genialt!! Jeg er selv lige flyttet hjemmefra og har ledt efter sådan en bog. Jeg tror dog heller ikke at en e-bog er det rigtige valg. Jeg tror nærmere du skal udgive den i hardcopy og så tage penge for den (eller have begge dele). Jeg skal muligvis til at starte en hjemmeside op hvor det ville være oplagt at sælge bogen. Hvis du stadig vil skrive bogen så skriv en PB.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes et par konkurrenter men det burde da være muligt at gøre det bedre end dem :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Græsted
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Hjerrild:

Der findes et par konkurrenter men det burde da være muligt at gøre det bedre end dem :)

Det er det iværksættere gør bedst! :)

Kast dig ud i det - hvis det ikke bliver til noget alligevel, så har du lært en del om det, og du kan altid bruge den som reference i jobsamtaler og lign. Jo mere du prøver, jo mere kommer du til at vide, og kan derfor bruge det senere hen til andre projekter! ;)

Held og lykke herfra!

Venlig hilsen, Thomas Egebrand Gram.
thomas@codeshark.dk - (+45) 2129 4525 - http://www.codeshark.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)