Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skribent/Spil Anmeldere Søges til dansk spil site.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Urelevante kommentare frabedes.

- (Vi søgte ikke pc anmeldere her og levere materialer til de stillinger vi søger besat.)

Er i interesseret i en stilling, så skriv et par linjer om jer selv og jeres evner på området til  Kontakt@gamewatch.dk

Så høre i fra os hurtigst muligt.

Mvh.

De nyeste spil til de bedste priser - CDKeys.dk

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 21:03

Må man spørge hvad i selv får ud af sådan et dansk spilsite, man må vel formode at det bliver gratis at bruge, men hvad er så formålet med at analysere spil hvis det ikke er med henblik på at tjene penge i den ene eller anden facon.

Hvis i laver et gratis koncept, er det fair nok at søge om gratis hjælp eller i giver dem til velgørenhed, men hvis i tjener på det "på sigt" synes jeg det kan retfærdiggøres at spilanmelderene fik en procentsats af jeres indtjening, bare en tilkendegivelse på deres arbejde.

Preben

Fra Brædstrup
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 21:11
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Web-siden.dk:

Må man spørge hvad i selv får ud af sådan et dansk spilsite, man må vel formode at det bliver gratis at bruge, men hvad er så formålet med at analysere spil hvis det ikke er med henblik på at tjene penge i den ene eller anden facon.

Hvis i laver et gratis koncept, er det fair nok at søge om gratis hjælp eller i giver dem til velgørenhed, men hvis i tjener på det "på sigt" synes jeg det kan retfærdiggøres at spilanmelderene fik en procentsats af jeres indtjening, bare en tilkendegivelse på deres arbejde.

Preben

Bliver nød til lige at smide det hvide flag op.

Trådstarter melder ud fra starten af at det er ulønnet arbejde. Dem som ikke ønsker at arbejde med dette gratis behøver derfor ikke reagere på det. De giver mulighed til mange mennesker om at prøve nogle nye spil og til gengæld skal de bare skrive lidt om deres oplevelser, og anmelde spillet. Om de så tjener 10.000 pr anmeldelse. Jeg synes det er fair.

Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 21:13

Donitez:

Web-siden.dk:

Preben

Bliver nød til lige at smide det hvide flag op.

Trådstarter melder ud fra starten af at det er ulønnet arbejde. Dem som ikke ønsker at arbejde med dette gratis behøver derfor ikke reagere på det. De giver mulighed til mange mennesker om at prøve nogle nye spil og til gengæld skal de bare skrive lidt om deres oplevelser, og anmelde spillet. Om de så tjener 10.000 pr anmeldelse. Jeg synes det er fair.

YesBeer

Jeg siger heller ikke hvad der er rigtig eller forkert, det var bare en måde jeg synes de kunne gøre det på så kan de jo tænke på om den metode var en de ville anvende.....

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 21:52

Til alle dem som er skeptiske eller nedgørende mod trådstarteren, så slap dog af.

Det han tilbyder er meget værd for f.eks. journalist studerende, større spilsites som Gamereactor bruger nøjagtig dem samme strategi og de omkostninger som der er ved at drive sitet, går generelt til driften og eventuelle spil konferencer.

Bliver sitet stort nok, forsvinder alle pengene i at sende skribenter til game konferencer rundt omkring i verdenen, hvis de altså følger samme stil som Gamereactor.

Normal når et gamersite får mere anerkendelse kommer der flere spil man kan låne fra spilproducenterne og "gaver" til skribenterne.

Bare fordi det er gratis arbejde betyder det ikke nødvendigvis at det ikke er det værd,

Jeg har selv prøvet at være en del af Gamereactor og nedgør ikke værdien af erfaring og indsigt.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 21:56

Jeg er også frisk, når I engang skal anmelde spil til PC ;)

Brug for hjælp til dine rapporter i Excel? Lad os lave dem smartere!

Skriv en privat besked her på Amino og hør mere om vores priser.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 00:41

Tak for de mange inlæg, vi er glade for interessen.

For de som har lyst til at søge stillingerne, kontakt os venligst pr. mail da det gør det en del nemmere at håndtere de forskellige. Mailen er kontakt@Gamewatch.dk

Mht. Diskutionen, så burde jeg måske nok blande mig uden om, men syntes den er lidt interessant.

Lidt om penge maskinen Gamewatch Wink

Gamewatch.dk er 100% Privat drevet, Vi er pt. 5 omkring siden som står for alting lige fra det tekniske til artikler osv.

Siden har været under opbygning de sidste syv måneder og vi har allesammen lagt utroligt meget tid og hårdt arbejde i at få den på benene og vi har stadig en masse arbejde foran os.

Vi er netop nået så langt i udviklingen at vi kan begynde at se et støt voksende besøgs tal, vi er begyndt at tage de første små skridt i retningen af firma aftaler og det begynder at gå i den rigtige retning.

Vores motiv har aldrig været at tjene kassen på et gamesite, men at skabe noget, som vi kan se tilbage på og være stolte af vi startede.

Det lyder måske lidt lyserødt i nogle øre. Men mellem os, er de 15 kroner vi har indtjent for syv måneders arbejde ikke det der driver griskheden bag Gamewatch.dk Smile

De nyeste spil til de bedste priser - CDKeys.dk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)