Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din egen Affiliate site

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Først og fremmest. Super fedt med en Unge sektion (:Det kan jeg godt li.

Hej Alle Aminoer

Jeg har efterhånden haft diverse Affiliate site, og har studeret det et stykke tid.
Derfor vil jeg nu give jer et super godt tilbud
Tilbuddet gives til nybegynder der gerne vil tjene penge på Affiliate.

Vi hjælper blandt andet med:

- Valg af Webhotel og Domæne evt. køber for dig
- Opsægning af Wordpress blog med diverse Plugins
- Valg af Gratis wordpress themes eller Købe et Wordpress Themes. Evt. ændring af Wordpress Themes
- Tilmelding til diverse Affiliate netværk og sætter dig ind i brugen af det.
- Support 30 dage frem.

Alt dette gøres for 400 kr. excl. Webhotel, Domæne og wordpress Themes

Så har du ideen, men ikke midlerne til at starte en blog op, så er dette et rigtig godt tilbud.
Spørgsmål besvares gerne

I kan se en lille demo på hvordan systemet vil komme til at se ud på www.androidgorillaz.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:10

Hej Mads,

Jeg har tit tænkt på affiliate hjemmesider og tænkt, "hvor stor er indtjeningen?". Jeg ved at store affiliate sider har en god indtjening, men hvor "stor" er indtjeningen på en side, som du tilbyder? Hvad skal gøres for at den bliver en succes? :-)

Mvh

Mikkel Dusi

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 22:14

Indtjeningen afhænger jo altid i din indsats på skrive basis og på Markedsførings basis.
Hvis du ligger lidt Markedsføring i det, og du skriver om en unik ide, ja så er chancen stor for at du får en god Indtjeningen. Indtjeningen sker jo via dine læsere/brugere klikker på dine annoncer, og du bliver betalt efter det.

Så jo flere læsere/brugere du har (Og de vel og mærket klikker/udføre lead) så er din indtjeningen større.
Men det er også noget vi kan tage en snak om, hvis tilbuddet har interesse

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 22:22

Kan kontaktes på Maadswe@live.dk (:

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 10:25

Har du ikke eksempler på hvad i har lavet ?

jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Tilmeldt 11. Nov 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 21:59

Hej Mads,

Har smidt dig en mail

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 23:23

Hvad du tjener på en affiliate side er meget afgørende af hvad du reklamere for, og hvordan den er skruet sammen, fx så vil en affiliateside med en prissammenligning af lån eller mobiltelefoner ofte ( næsten alle tilfælde ) tjene mere end en som skriver om tøj og tjener nogle affiliate penge på at henvise til webshops.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 23:43

Daalle12:

Hvad du tjener på en affiliate side er meget afgørende af hvad du reklamere for, og hvordan den er skruet sammen, fx så vil en affiliateside med en prissammenligning af lån eller mobiltelefoner ofte ( næsten alle tilfælde ) tjene mere end en som skriver om tøj og tjener nogle affiliate penge på at henvise til webshops.

Hehe, det er en meget god konklusion du laver, men jeg må desværre slet ikke give dig ret. Jeg har selv en affiliate side der skriver om herretøj, og den overgår uden tvivl en del mobilsider.

Jeg har også lige lavet en affiliate side med hårvoks priser, og den skal nok også komme til at overgå en del mobil og låne sider :)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:06

Hej Mads. 

Jeg er ved at starte en affiliate side op, og skal have tilmeldt mig nogle affiliate-netværks, men er en smule grøn inden for dette område så er ikke helt sikker på hvordan dette præcist virker. 

Da jeg selv er unge (19 år), kan jeg læse inde i unge sektionen, og stødte her på din post med dit tilbud ang. affiliate sider :-)

Håbede på om du kunne gøre mig en smule klogere på hvordan det helt præcist fungerer og hænger sammen ang. affiliate-netværks?

Mvh
Kasper Kielsgaard 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)