Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til vores første landingpage / Affiliate

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino,

En ven og jeg, gik sammen for et par uger siden, om at lave nogle affiliate sider, vores første er netop færdig.

Jeg søger noget feedback både på det grafiske og brugervenlighed, men også nogle forslag på, hvordan vi kan optimere denne side, så den bliver mere venlig overfor søgemaskinerne

Sidens URL-adresse er:

www.bedstewebhotel.dk

Tusind tak på forhånd!

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 20:53

Det var noget af et tilfælde at jeg faldt over denne her. Fedt at se at vi er med! Yes

Jeg synes siden er super simpel. Der er ikke en masse gejl på siden, og det gør den meget nem at bruge. I skal selvfølgelig linkbuilde, det er klart. Derudover så skal i sørge for at jeres keywords står mange gange på siden, i meta title osv.

I meta-title ville jeg nok smide "Bedstewebhotel.dk" til sidst, da det ikke er særlig vigtigt ift. søgemaskiner og det brugerne leder efter. I bør fokusere meget på sætninger som:
sammenlign webhoteller
prissammenligning webhoteller
webhotel priser
find webhotel
find billigt webhotel
f.eks...

En sød Amino har for ikke lang tid siden skrevet denne her om de vigtigste årsager til søgemaskineplacering. Det er en god start at kende dem:
http://www.amino.dk/blogs/spndende/archive/2010/09/02/44-229-rsager-til-dine-s-248-gemaskine-placeringer.aspx

Held og lykke med det! :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 22:10

Rent grafisk er det en ganske pæn og enkel side. Stringent og stilren, kontrast farve og overskueligt skema. Yes
Men jeg har lidt problemer med det højrestillede tekst øverst. Det er ikke så godt at højrestille en så lang tekst som dette, da man får problemer med at læse det. Så venstrestil det og giv det evt et par liniebreaks så letner det lidt.

:-) Dorthe

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:36

5 forskellige forhandlere er ikke mange, hvis man skal finde den bedste pris. Webgains havde på et tidspunkt kampagner fra flere webhoteller, hvis I vil have flere på.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:44

Hej Samuel,

Det er simpelt & fint. Min største bekymring er nu mere hvordan i vil tiltrække besøgende til siden?

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Fra Sandved
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 123
Fra  TerkeLit v/ Terkel Hansen Profilmetal A/S Skrevet kl. 00:27

Jeg syntes faktisk at det ser meget godt ud :) Farverne er i god kontrast og det er behageligt og overskueligt at læse..

Men som Dorthe nævner så genere teksten oppe i højre hjørne også mit øje.. måske du skulle samle den, så det står lige langt ud i begge sider... har i nattens træthed glemt hvad man kalder det Wink hehe

TerkeLit.dk - Billig Websider, Webshop og Blogs

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:03

Tusind tak for den gode feedback!

Vi vil ikke ændre noget i designet, og den måde det hele er sat op på, som I også skriver ser godt ud.

Teksten oppe i højre hjørne vil vi lige tage op og muligvis ændre.

Tak for hjælpen til SEO, selvom vi sagtens kunne bruge mere, vi vil selvfølgelig arbejde på at få siden så højt op på google som muligt.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 10:39

Ekstremt fedt design. Det spiller. Gode kontraster. På med flere udbydere. Det vil så også betyde nyt design, da der ikke er plads til flere. Måske 1-2 mere.

Meget nyttig information!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:46

Hej Samuel,

Siden er rigtig flot bygget op, meget overskuelig som en sådan side skal være.

Det eneste jeg vil mene kan tilføjes er, en "køb"-knap i bunden af hvert hotel, samt en total pris, så man kan sammenligne kvaliteten og prisen hurtigt Skype-Wink

Mvh Mikkel Dusi
Brandmaking.dk

Fra Thisted
Tilmeldt 29. Aug 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:49

Hej MikkelSkype-Smile

Der er en "køb" knap i toppen af siden, men siger du at der mangler en i bunden også? For det kan godt være den skal gøres tydeligere hvis det er? 

Ideen med ikke at sætte en køb knap i bunden var pga. at besøgende der har en lille skærm ikke skal til at scrolle.Skype-Wink

Mvh Michael Yde Nielsen

AlphaBusiness.dk / BedsteWebhotel.dk

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)