En ven og jeg, gik sammen for et par uger siden, om at lave nogle affiliate sider, vores første er netop færdig.
Jeg søger noget feedback både på det grafiske og brugervenlighed, men også nogle forslag på, hvordan vi kan optimere denne side, så den bliver mere venlig overfor søgemaskinerne
Det var noget af et tilfælde at jeg faldt over denne her. Fedt at se at vi er med!
Jeg synes siden er super simpel. Der er ikke en masse gejl på siden, og det gør den meget nem at bruge. I skal selvfølgelig linkbuilde, det er klart. Derudover så skal i sørge for at jeres keywords står mange gange på siden, i meta title osv.
I meta-title ville jeg nok smide "Bedstewebhotel.dk" til sidst, da det ikke er særlig vigtigt ift. søgemaskiner og det brugerne leder efter. I bør fokusere meget på sætninger som: sammenlign webhoteller prissammenligning webhoteller webhotel priser find webhotel find billigt webhotel f.eks...
Rent grafisk er det en ganske pæn og enkel side. Stringent og stilren, kontrast farve og overskueligt skema. Men jeg har lidt problemer med det højrestillede tekst øverst. Det er ikke så godt at højrestille en så lang tekst som dette, da man får problemer med at læse det. Så venstrestil det og giv det evt et par liniebreaks så letner det lidt.
5 forskellige forhandlere er ikke mange, hvis man skal finde den bedste pris. Webgains havde på et tidspunkt kampagner fra flere webhoteller, hvis I vil have flere på.
Jeg syntes faktisk at det ser meget godt ud :) Farverne er i god kontrast og det er behageligt og overskueligt at læse..
Men som Dorthenævner så genere teksten oppe i højre hjørne også mit øje.. måske du skulle samle den, så det står lige langt ud i begge sider... har i nattens træthed glemt hvad man kalder det hehe
Ekstremt fedt design. Det spiller. Gode kontraster. På med flere udbydere. Det vil så også betyde nyt design, da der ikke er plads til flere. Måske 1-2 mere.
Siden er rigtig flot bygget op, meget overskuelig som en sådan side skal være.
Det eneste jeg vil mene kan tilføjes er, en "køb"-knap i bunden af hvert hotel, samt en total pris, så man kan sammenligne kvaliteten og prisen hurtigt