Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Løn? Hvad tjener i ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 14:51

Skemaet er ikke en pind værd uden kendskab til de adspurgtes job-erfaring. En nyligt ansat i enhver af de viste stillinger vil naturligvis få en lavere løn end en der har været 10 år i branchen.

Dvs. skemaet siger noget om gennemsnits-lønnen, men det er ikke noget du selv kan måle dig op imod.

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 15:25

Jeg vil også mene, at der er ret store usikkerheder i den opgørelse. Det undrer mig meget at advokaterne ligger under revisorerne. Det kan have noget at gøre med hvordan bonus/ejerandele bliver medtaget - da mange advokater/revisorer også er medejere af de virksomheder de arbejder for.

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 16:34

Jeg er enig. Løn er også meget individuelt alt efter hvad du får aftalt ind til jobsamtale. Dog er det selvfølgelig mere generelt i de bredde fag og hvor der er fagforening og kan godt bruges til at få et hint om hvordan lønniveau ser ud.

Jobindex har også en funktion til at se gennemsnitsløn på baggrund af joberfaring og kompetencer.

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 16:38

Jeg kender fiskere der har lavet over 100.000 kr om, måneden, men andre måneder tjener de ikke en nikkel!

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 17:47

Alting afhænger af geografi.

I min stillingsbetegnelse "Senior PHP Programmør" er er alen til forskel mellem lønnen i Jylland og på Sjælland...

Men alligevel ville jeg til enhver tid foretrække at arb i Jylland, eftersom langt de fleste faste udgifter også er lavere herovre :P

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 20:03

En opgørelse af løn giver ingen information overhovedet, idet løn jo er mange forskellige forhold, som skal/skal ikke medregnes.

Eks. som Jesper også skriver omkring bonus, overskudsandele o.s.v.

Har iøvrigt selv i flere omgange været med til at skrue ned for den almindelige lønindkomst for kapitalejere (over kr. 100.000/md.), idet dette som et led i en skatteoptimering var en meget stor fordel. At disse kapitalejere nu figurerer med en løn, som stort set svarer til topskattegrænsen giver jo et underligt billede i sådan en opgørelse.

Hilsen

Tonny

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)