Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tak til Amino og dig!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi har i opstarts-fasen af BlueMango.dk, brugt jer utrolig meget til ideer og ændringer af vores hjemmeside

I har været en kæmpe hjælp, og nu kører det for os! Vi har været i gang i under en måned, og vi modtager allerede en del henvendelser fra potentielle kunder!

Det er super dejligt, at virksomheder synes vores koncept er lige så genialt, som vi selv synes. Det er også rigtig dejligt at høre, alle de positive reaktioner vi får, når vi ringer rundt til potentielle kunder!

Så tak for hjælpen Amino, og Aminoer - I har været med til at skabe det produkt, vi har idag! :)

Med Venlig Hilsen

BlueMango.dk

Tilmeldt 3. Aug 10
Skrevet kl. 12:33

Der blev oprettet 2 tråde desværre. I må meget gerne vælge, at svare i vores anden tråd i stedet.

Hvordan sletter jeg dette indlæg?

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 12:36

Du kan ikke slette i trådene, mener jeg. I 2 timer kan du rette i indlægget, hvis jeg husker rigtigt....

Men mon ikke det går :-)

Selv tak i øvrigt. Jeg tror jeres koncept hænger godt sammen.

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Tilmeldt 3. Aug 10
Skrevet kl. 12:44

Tak for svaret :) Du har ihvertfald også kommet med en masse gode råd og ideer til vores koncept! :)

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 12:49

Hey BlueMango
Konceptet er ret cool

tror i også det vil virke for virksomheder der kun sælger til virksomheder og ikke til private ?

/JIP

Tilmeldt 3. Aug 10
Skrevet kl. 13:04

Hej Jacob

Det ville jeg ikke rådgive dig til ihvertfald. Selvfølgelig kan man oprette en konkurrence, men tror ikke du vil få samme effekt ud af det, som virksomhederne der sælger til private.

Vi er dog igang med en anden side, som vil blive lanceret i næste uge, som henvender sig til begge målgrupper - Hvis du skriver en mail, jeg kan kontakte dig på, kan jeg sende dig lidt oplysninger omkring dette, hvis du er interesseret. :)

Med Venlig Hilsen

BlueMango.dk

Fra Valby
Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 13:52

Super flot! 
Og genialt koncept :) 

Tilmeldt 3. Aug 10
Skrevet kl. 14:49

Hej Mikkel

Det vi rigtig glade for at høre. :)

Med Venlig Hilsen

BlueMango.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:50

Super fedt design det er virkelige godt gået , tillykke med det gode konceptet.Smile

Husk lidt tekst på forsiden sæt det ,neden under billeder på forsiden bare kort intro tekste , siden er simpelthen så flot så den fortjener en god placering på google.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Aug 10
Skrevet kl. 17:16

Mange tak Mikael, du har også givet en masse god feedback til os! :) Mange tak for det!

Vi har arbejdet en del på det, og vurderet at vi ikke vil søgemaskineoptimerer hjemmesiden specielt meget. Men istedet fokuserer på at markedsføre igennem de sociale medier. :)

Vi får også en nye side op at køre inden længe, som er vigtig at blive søgemaskineoptimeret - Det skal vi nok vise jer, når tiden er inde.

Men igen, mange tak allesammen, for den gode feedback i form af ideer og rådgivning, det har virkelig gjort en forskel! :)

Med Venlig Hilsen

BlueMango.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)