Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bytte links?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle der er interesseret i at udveksle links? Jeg tænker ikke på fra site til site, men fra blogs etc.
Send mig en PM hvis du er interesseret.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 13:15

Bytte links? Det kunne være du skulle læse lidt nærmere på emnet først, da det kan henne at de tingen effekt har, hvis ikke du lige får gjort det relevant nok.

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 13:24

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra Sønderborg
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:35

Links skal vel bygges ikke byttesBig Smile

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:08

Jeg tænker jo ikke på bytte direkte og lave en såkaldt link-ring som google kan gennemskue, men folk der er interesseret kan jo kontakte mig direkte.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 14:59

Tro mig Google kan godt gennemskue det. Hvis du skal linke, og få noget ud af det mellem 2 sider, kan det eksempelvis være:

Du har en hjemmeside, med en side som omhandler bageri, hvor du referere til en artikel på den anden parts side, om hvorvidt man kan bage en god kage. Altså her er et link givet.

Sekundært kan den anden henvise til dig et helt andet sted på siden, hvor han eksempelvis fortæller om hvordan han har benyttet dit bageri til at få en god opskrift som han ar prøvet.

Hermed er 2 links byttet.

Med rette ankertekster og indhold, kan disse links hjælpe en lille smule på hvordan Google ser jeres side med hensyn på nichevalg.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:09

Patrick, Google kan skam sagtens gennemskue den form for linkbytte. Også selvom du laver det i 3 eller 4 led. Lige præcis linkanalyser er de faktisk rigtig gode til.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 15:14

Mikkel deMib Svendsen:

Patrick, Google kan skam sagtens gennemskue den form for linkbytte. Også selvom du laver det i 3 eller 4 led. Lige præcis linkanalyser er de faktisk rigtig gode til.

Patrick Olsen:

Tro mig Google kan godt gennemskue det. Hvis du skal linke, og få noget ud af det mellem 2 sider, kan det eksempelvis være:

Jeg synes nu jeg gjorder mig klar på at de godt kunne gennemskue det Mikkel.
Dog ville jeg bare komme ind på at det ikke "altid" har nogle dårlig effekt at bytte links, hvis man ikke blot bytter, men benytter linksne i troværdige omgivelser. Dog vil jeg kun give folk ret i at Google ikke vil give fuld credit for linket, hvis de to websites linker til hinanden.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)