Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mode-webshop og tøj-agentur samtidig?

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan tilbyde dem at komme med på messer i Bellacentret, Hanover, ect

Vi stiller selv messestande op og hvis Tøjet egner sig til det  vil det kunne bruges til udstilling.

Vi har et godt samarbejde med flere Tøjkæder i DK.

Men vi har ikke det tøjet og er ikke intereseret i at betale 5000 dkr.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:15

Hej Preben

Kan vi ikke bare holde dialogen på mail? Hvis du er interessant nok og kender så mange mennesker, må du jo skrive en samlet "anbefaling", som jeg kan sende videre - og så bliver der selvfølgelig lukket op for posen så at sige. Der er ingen tvivl om kvaliteten og potentialet i mærket, men det er altså ikke mig, der svinger taktstokken her og træder jeg forkert mister jeg muligvis en spændende kontakt, som kan give flere henvendelser end bare denne ene. Hvis du ikke synes, at du vil satse din tid og betale kr. 5.000,- KUN ifald du får agenturet, så stop for yderligere kommentarer. Jeg er sikker på, at der nok skal dukke den rette profil op, men så længe jeg ikke ved, hvad du kan tilbyde, ved jeg jo ikke, hvad jeg har med at gøre her.

Brug nu de 5 minutter på at skrive en interessant profil og send den til min mail. Intet er afgjort oppe hos min kontakt.

Michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 17:20

Fashion-Seller:
Det Michael leder efter, er ik en webshop, som vil sælge mærket, men et firma som vil have agenturet, og stå for distributionen og salget af mærket i DK...

Korrekt! Men det er ikke afgjort, om de vil have egen webshop ala Esprit eller Pomp De Luxe (børnetøj) eller sælge til flere. De holder alle muligheder åbne og kommer den rette person med det rette setup og drive, bliver det ham/hende, der løber med agenturet.

Michael

Tilmeldt 30. Oct 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:36

Hej Michael

Kah jeg hører mere om hvilket tøjmærke det drejer sig om. Jeg er medindehaver af en web-shop, og vi ønsker at have et agentur sideløbende med shoppen.

Mvh.

Jørn

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 08:42

Hej Jørn

Tak for besvarelsen, men tråden er lidt gammel og agenturet er videreformidlet.

Michael

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)