Kan vi ikke bare holde dialogen på mail? Hvis du er interessant nok og kender så mange mennesker, må du jo skrive en samlet "anbefaling", som jeg kan sende videre - og så bliver der selvfølgelig lukket op for posen så at sige. Der er ingen tvivl om kvaliteten og potentialet i mærket, men det er altså ikke mig, der svinger taktstokken her og træder jeg forkert mister jeg muligvis en spændende kontakt, som kan give flere henvendelser end bare denne ene. Hvis du ikke synes, at du vil satse din tid og betale kr. 5.000,- KUN ifald du får agenturet, så stop for yderligere kommentarer. Jeg er sikker på, at der nok skal dukke den rette profil op, men så længe jeg ikke ved, hvad du kan tilbyde, ved jeg jo ikke, hvad jeg har med at gøre her.
Brug nu de 5 minutter på at skrive en interessant profil og send den til min mail. Intet er afgjort oppe hos min kontakt.
Det Michael leder efter, er ik en webshop, som vil sælge mærket, men et firma som vil have agenturet, og stå for distributionen og salget af mærket i DK...
Korrekt! Men det er ikke afgjort, om de vil have egen webshop ala Esprit eller Pomp De Luxe (børnetøj) eller sælge til flere. De holder alle muligheder åbne og kommer den rette person med det rette setup og drive, bliver det ham/hende, der løber med agenturet.