Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker du forandring i dit liv?

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen

Selvom MLM ikke har fanget din interesse sker der jo ikke noget ved at komme til et informations møde. Dit formål med et sådant møde vil så blot være, at få mere viden omkring det givne MLM koncept. Det er ikke ensbetydende med, at du straks er fanget ind i en MLM forretning. Formålet vil for mig (eller andre) være at hjælpe dig med at få så mange informationer omkring branchen, firmaet og produkterne, at du på et fornuftigt grundlag kan træffe beslutning om, hvorvidt du er interesseret i at udnytte forretnings muligheden. 

For mit eget vedkommende kan jeg sige, at jeg selvfølgelig bliver glad, når nogen vælger at være en del af teamet og ønsker at udnytte forretnings muligheden, men jeg bliver også glad, når jeg får et NEJ TAK til forretnings muligheden, for så spilder jeg ikke min tid på vedkommende. Med andre ord, du bliver ikke kimet ned efterfølgende. 

De, der har lyst til at komme ud af "hverdagens centrifuge" og uden risiko ganske langsomt (nogle gør det dog hurtigt) bygge grundlaget for en god forretning, de bør gøre sig selv den tjeneste, at tilmelde sig et informations møde og høre, hvad det drejer sig om frem for eventuelt at være fastlåst i en overbevisning om, at det sikkert er noget ulovligt - eller hvad begrundelsen nu måtte være. Hertil skal siges, at jeg selv var MEGET skeptisk første gang, så jeg forstår godt de, der stritter lidt på MLM. Jeg er dog blevet klogere.

Ønsker alle en fantastisk dag ... Ninet

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)