ingen laver noget gratis uden indhold på siden bliver det ikke bare dyrt med ekstrem eller ufatteligt dyrt lav bare et par 100 undersider fyldt op med unik tekst så er der arbejde til SEO mand for nu skal han ej lige lave alt arbejde fra bunden af for vis SEO mand skal være ide guide til dig tror jeg ikke du rigtigt har fattet tid er penge og de SEO gutter er bare dygtige , de knald dygtige til deres arbejde med har dog ej ingen viden sikkert om dine produkter derved et knokle arbejde som du ikke fatter Du kunne bruge din unikke viden så kunne spare et par kr. , jeg hopper ej ud i en af SEO gutter for ved der kan gøres mere og lidt mere , med er dog ved snart ved vejs ende , så en ekspert kan overtage jobbet , for er ej den bedste til jobbet at lave det perfekt , når det gælder SEO En tråd der kan hjælpe dig mod et par tips gav lige før et par tips , til en anden sød amino.dk bruger |
Det er også fint nok i betaler x antal kroner for hver dag jeres side er på side 1 i google, men det gør det ikke billigere for jer, og det er efter min mening en dum og farlig model for begge parter.
Prisen for en side 1 placering vil jo være direkte forbundet med antallet af timer der skal smides i, og det kan være i slet ikke har lysten eller de økonomiske midler til at betale for hvad i ønsker.
Hvad hvis en side 1 placering kræver 5 ansatte på fuld tid ?
Ud over dette så kan man ikke se på det så simpelt for hvis en seo mand giver jer en side 2 placering på et problematisk ord, så vil det helt sikkert give en masse side 1 placeringer på en masse sætninger forbundet med dette ord. Og det er jo også værdi selv om det ikke var målet.
Det er ikke et ømt emne, men en psykolog skal vel også betales for sine timer selv om patienten ikke for det bedre. Hvis der er store problemer (meget konkurrence) jamen så skal der bare mange timer til før der sker noget.
I finder ikke en god løsning på den måde du snakker om, og den vil helt sikker komme til at koste jer mere end andre løsninger som i afviser.
Det er altså ikke så ligetil som du prøver at gøre det.
Uanset hvad så skal der nogle urls på bordet før der overhovedet kan snakkes pris, og forvent ikke at de søgeord i ønsker der den vej der er den bedste.