Hej Aminoer. Jeg har nu i meget lang tid fået fyldt min e-mail med det ene mere fantastiske tilbud efter det andet, og fælles for dem alle er at de lover mig en masse reklame og som følge deraf er der masser af mennesker der vil blive fan af min facebook side og træerne vil nu snart vokse ind i himmelen. Den sidste jeg selv kontaktede tilbyd jeg en af de løsninger som jeg tilbyder og svaret var at det ikke havde interesse. Hmm Hvordan kan sådan et firma eller person varmt anbefale et produkt man ikke selv bruger eller mener at man har behov for? Og er det seriøst…
Personligt hælder jeg mere til en markedsføring. Som fortæller om de løsninger min virksomhed tilbyder og meget gerne med nogle Beskrivelser tilbage om de har været tilfredse og i givet fald hvad der ikke levede op til deres forventning. Det kan bruges og er guld værd for så lærer vi begge kunden og jeg hvordan vi begge skal udtrykke ønske og hvad vi kan tilbyde
Derfor mener jeg ikke at det kan betale sig at betale for fans på Facebook Feks. 25 kr. pr fans for hvis det ikke er nogen der på et tidspunkt vil deltage i en debat eller ikke har nogen holdninger om det som de har meldt sig til. For har de ikke brug for at få monteret noget i bilen eller kender nogen der skal have klargjort bilen så er det kun fyld og så bliver siden ikke levende. Men blot en side som alle andre der ikke holder den opdateret og så er den hurtig kedelig. Min markedsføring på facebook skal da komme mine kunder og dem som aktivt lader mig vide hvor jeg fejler og ikke mindst dem som roser det udførte job til gode, så derfor vil jeg starte en konkurrence kampagne op, som stiller nogle spørgsmål hvor svaret kan læses i et af de nyhedsbreve som der er blevet sendt ud til de tilmeldte bruger på mobilteknik.dk og andre gange er det svaret som er give på facebook siden. Mit indlæg her er et spørgsmål om det er mig der har misforstået eller har lukket helt af for nye input? Og hvordan har du gjort og har du fået succes altså en masse kunder der var tilfredse og ville foreslå dine ydelser til sine venner og bekendte.
|
Hvis der kommer mange "ugyldige" fans til din side, vil der også på et tidspunkt begynde at komme nogle seriøse.
Fed idé, med at lave en konkurrence. Jeg kan dog ikke se hvordan det vil give seriøse fans, som du så gerne vil have?