Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PBS tryner iværksætter

Side 4 ud af 7 (67 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke mere info - men et spørgsmål: Kære af Nævnets kendelse har opættende virkning for overdragelsen - ik ?

Vh
Lars

Fra København
Tilmeldt 31. Jan 10
Indlæg ialt: 535
Fra  Edison Law Advokater Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Lars: Jo, anke af Nævnets kendelser til domstolene kan blive tillagt opsættende virkning, hvis klager dokumenterer inden fuldbyrdelsesfristen overfor Nævnet, at kendelsen er blevet indbragt.

§ 24, stk. 3 i Nævnets forretningsorden:

Stk. 3. Indbringer indklagede en nævnsafgørelse for domstolene, kan Klagenævnet tillægge indbringelsen opsættende virkning, såfremt indklagede inden det i nævnsafgørelsen angivne tidspunkt for afgørelsens fuldbyrdelse giver Klagenævnets sekretariat underretning om indbringelsen vedlagt fornøden dokumentation for, at indbringelse har fundet sted. Klagenævnet kan i andre tilfælde tillægge en indbringelse for domstolene opsættende virkning, såfremt forholdene taler herfor.

Det er selvfølgelig noget, der kan bruges strategisk, fx i en forhandlingssituation.

Advokat & partner
Edison Law Advokater

Fra Zug, Schweiz
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 135
Fra  GoSocial ApS Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg støtter både initiativet omkring etablering af en forening til dette formål og støtte eventuelt også gerne økonomisk til projektet.

 

GoSocial.dk - Ingen luftkasteller og tom snak - effektiv eksekvering på de sociale medier.
Europas største annoncør på Facebook i 2010.

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Svineri. Så kort kan det siges.

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg synes også at det går imod alt hvad dette samfund prøver at bygge på. Hvis man som stor virksomhed bare kan "sjtæle" et ejerskab af et domæne ved hjælp af jurdisk bistand. Ved ikke hvem der står stærkest juridisk i sagen, men der er jo også de uskrevne love som forretningsetik og moral der eksisterer og er lige så meget en del af hvordan man som virksomhed/person agerer.

Det må være muligt at lave en indsamling på Facebook siden. Er der ikke en kreativ amino der kan stå for dette?

Så skal jeg personligt nok skrive rundt til et par konkurrende virksomheder eller firmaer der interesserede i at støtte indsamlingen og gruppen.

Og så selvfølgelig smide en pressemeddelse om det:o)

Og så spred budskabet om gruppen til alle Jeres venner via Facebook og eget netværk.

Mvh MBSP 

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Inden i saetter det helt store i gang hvad saa med at vente paa af afgoerelsen i klagesagen falder? Han har jo ikke mistet nets.dk endnu.

 

 

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle med interesse for sagen.

Tænker at jeg hurtigt vil opsummere hvad der er sket de seneste dage/uger. Jeg har haft kontakt med Sten og forklaret at vi ønsker at støtte ham i hans sag og at han absolut ikke er alene. Sagen handler i juridiske termer om 'Reverse Domain Hijacking' som ikke er at forveksle med cybersquatting, hvor brugere bevidst forsøger at tjene penge på domæner som andre bør eje eller have brugs-rettighederne til.

Vi (jeg og divendo.dk) har siden sidste uge fået samlet tropper til støtte af sagen og Sten Axelsen har nu fået Divendo, Prosa, Von Haller, Dragsted advokater samt Mogens Nørgaard fra Miracle A/S - bag sig og der vil i morgen blive udsendt nyhedsbreve via Prosa, pressemeddelelse til medierne, m.v. Hensigten er helt enkelt at sprede budskabet bredest muligt og opstarte en indsamling til Sten's juridiske støtte. Alle som kan hjælpe er velkomne til at kontakte os via info@divendo.dk og gerne med en kort beskrivelse af hvad du / I kan bidrage med i Sten's kamp. Men det ser godt ud for ham!

Tak for jeres støtte indtil videre. Jeg er ikke et sekund i tvivl om hvor meget dette betyder for Sten i hans pressede og frustrerede situation.

 

Med venlig hilsen

Charlie Nielsen
Divendo ApS
http://www.divendo.dk

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Divendo:

Hej alle med interesse for sagen.

Tænker at jeg hurtigt vil opsummere hvad der er sket de seneste dage/uger. ....

Men er formaalet med dette primaert at faa dem til at droppe sagen, eller at faa resourcer til at vinde sagen hos domane klagenævnet?

Selv om det naturligvis vil vaere en sejr hvis sagen bliver droppet inden en afgoerelse, vil det paa sin vis ogsaa vaere lidt uheldigt at der saa stadig ikke er nogle afgoerelse om hvorvidt domaner som er i brug kan overtages.

 

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

PBS dropper sgu da ikke sagen.. De har monopol og er bedøvende ligeglade med hvad folk tænker om dem - der er jo ingen alternativer! Hvorfor skulle de ellers spytte så mange penge i advokater?

Med de beslutninger nævnet tidligere har truffet er jeg oprindeligt i tvivl om, hvordan sagen ender - selvom jeg håber, at Sten får lov at beholde domænet! Alt andet ville være dybt, dybt forkert. 

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin T:
Selv om det naturligvis vil vaere en sejr hvis sagen bliver droppet inden en afgoerelse, vil det paa sin vis ogsaa vaere lidt uheldigt at der saa stadig ikke er nogle afgoerelse om hvorvidt domaner som er i brug kan overtages.

Er det ikke en lidt "billig" udtalelse, når det ikke er dit eget domæne der er i spil? jeg kan godt følge din interesse i sådan en afgørelse. den er der sikker mange der gerne vil have, men har du ikke et domæne vi kunne bruge i denne gambling? 

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 4 ud af 7 (67 indlæg)