Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PBS tryner iværksætter

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er deres monopol der er steget dem til hovedet, de vil have rigtigt godt af at få noget konkurrence!

Men med den magt bankerne har her i landet sker det nok aldrig!

P.(b)s. håber ikke i læse det her da jeg lige har indsendt indløsnings aftalen..Skype-Giggle

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 19:21

De skulle næsten slæbes i retten den anden vej, for chikane!!!...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:33

Så er det ellers bare med at gå i gang med at finde interessante domæner, I gerne vil købe for 100 kr. Jeg kunne da godt se en fodboldfan være interesseret i fodboldvm.dk. Vidste ikke, at PBS drev virksomhed på det felt også. Hvad mon FIFA siger til det..........

Nedenstående domæner er registreret af PBS A/S, PBS Danmark A/S, PBS Finans A/S, PBS Holding A/S og PBS International A/S.

automatiskebetalinger.dk
automatiske-betalinger.dk
betaling.dk
betalingservice.dk
betalingsloesning.dk
betalingslosning.dk
betalingsservice.dk
betalingsservice-plus.dk
betalingsserviceweb.dk
betalingsservice-web.dk
betalingssuite.dk
chipkort.dk
coinclick.dk
contentbilling.dk
currens.dk
dankort.dk
dankortforretning.dk
dankort-forretning.dk
dankortnet.dk
dankort-net.dk
danmoent.dk
danmont.dk
detnemmesteiverden.dk
dkkort.dk
edankort.dk
e-dankort.dk
edankortspil.dk
efaktura.dk
e-faktura.dk
efakturaforhandler.dk
efakturaprint.dk
elektroniskindbetalingskort.dk
elektronisk-indbetalingskort.dk
erhvervsbetalinger.dk
fodboldvm.dk
guldkort.dk
kortbetalinger.dk
kortboks.dk
kortbox.dk
kort-e-nyt.dk
leverandoerservice.dk
leverandørservice.dk
maestro.dk
m-betalinger.dk
medsendbilag.dk
medsend-bilag.dk
millionaerkonto.dk
mobil-betaling.dk
mobilepayment.dk
mstestgroup.dk
n3mid.dk
netbuketten.dk
netfaktura.dk
net-faktura.dk
net-id.dk
nytdankort.dk
nyt-dankort.dk
opkraevning.dk
opkraevninger.dk
opkrævning.dk
opkrævninger.dk
opkrævningsservice.dk
overfoerselsservice.dk
pay-attention.dk
paymentbusinessservices.dk
payment-business-services.dk
payments.dk
paymentsuite.dk
pbs.dk
pbs2.dk
pbsas.dk
pbs-bestyrelse.dk
pbscyclingnetwork.dk
pbserhverv.dk
pbs-erhverv.dk
pbs-indberetning.dk
pbsint.dk
pbsinternational.dk
pbs-international.dk
pbsmobilbetaling.dk
pbsnet.dk
pbs-nordic.dk
pbspayments.dk
pbs-payments.dk
pbspdks.dk
pbsterminal.dk
pbsterminaler.dk
pbstest.dk
pdks.dk
pengeinstitutternesbetalingssystemer.dk
pinkode.dk
standardcheck.dk
telesec.dk
tilmeld-pay-attention.dk
visacard.dk
visadankort.dk
visaelectron.dk
visa-electron.dk
visa-kort.dk

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 19:49

det liner næsten at de køber domainer med henblik på vider salg. er det lovligt ;) hæ hæ mun dog.... men det er da sygt mange domainer for at fange folk der alige vel godt ved at der kun er et sted at hendvende sig :(

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 20:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lad os se om Domæne Klagenævnet vil gentage de fejl-dømmelser de har gjort tidligere.

Jeg håber virkelig at Domæne Klagenævnet har lært af deres tidligere fejltagelser.

Det kan ikke passe, at man bare kan "stjæle" en andens ejendom, hvis man bare har økonomi og magt nok.

Det er sager som det her, der viser, at domæne registranter har brug for en forening, der varetager deres interesser. Foreningen af Danske Domæneregistranter blev godt nok stiftet i 2008, registrant.dk, i forbindelse med udbuddet af .dk administrationen. Men det sidste man har hørt fra dem var i dec. 2008. Som en side bemærkning kan fortælles at Foreningen af Danske Domæneregistranter har været mistænkt for at være lobby-forening for dotDK, der på det tidspunkt faktisk fik mulighed for at vinde udbuddet, hvis de kunne bevise opbakning og tillid fra "internetsamfundet", det er som bekendt ikke sket og DK-Hostmaster er stadig administrator for .dk-domæner. Det er interessant, at tidspunktet fra man ikke har hørt noget fra den såkaldte forening for domæneregistranter passer så fint med at dotDK tabte udbuddet. Smile hmm.... 

Det vi har brug for er en aktiv forening, der yder advokathjælp og støtte når sådanne sager, som Robin linker til, opstår. Foreningen skal deltage aktivt i debatter, paneler og diverse andre fora, hvor .dk-domæner er emnet.

Stick out tongue Domæner ligger mig meget i sinde og specielt "de små" domæneregistranters rettigheder, som gang på gang bliver tromlet ned, fordi de ikke har den fornødne kendskab til deres rettigheder eller overskud og kræfter til at kæmpe imod de store virksomheder. Så hvis der ikke eksisterer sådan en forening, når jeg er færdig med mit nuværende projekt, tror jeg sgu' at jeg vil danne en rigtig forening, der i virkeligheden varetager domæneregistranters rettigheder.

Big Smile Men jeg ville da håbe, at personer som Kristian Holte fra Simply Law, der lyder til at ha' stor kendskab og viden vedrørende domæner, får stiftet sådan en forening. Han ser ud til at være én, der ville være godt at ha' med i forenings bestyrelse. Han har min støtte ihvertfald. Smile

Held og lykke til Sten med sagen.

Kommer snart...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6572
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:36

tænkstort:

Jeg håber virkelig at Domæne Klagenævnet har lært af deres tidligere fejltagelser.

Det kan ikke passe, at man bare kan "stjæle" en andens ejendom, hvis man bare har økonomi og magt nok.

Hvis han mister nets.dk til pbs, så kan det godt betyde starten på enden på .dk - for så har INGEN deres domænenavn sikkert. De andre domænenavne blev mistet fordi der ikke var indhold (på www) på dem. Her har han haft en hjemmeside kørende på domænet siden 2000.

Der mangler konkrete regler for hvornår et domænenavn kan tages af andre. 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 23:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg giver gerne 500,- kr til Sten´s nye advokat der kan tage kampen op mod PBS.

Det er godt nok ud over alle grænser, den frækhed de lægger for dagen, samt at gøre grin med en mand der forsøger at være egen herre, ved at tilbyde sølle 100,-kr - total tl grin.

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 23:03

Niels:

tænkstort:

Hvis han mister nets.dk til pbs, så kan det godt betyde starten på enden på .dk - for så har INGEN deres domænenavn sikkert. De andre domænenavne blev mistet fordi der ikke var indhold (på www) på dem. Her har han haft en hjemmeside kørende på domænet siden 2000.

Der mangler konkrete regler for hvornår et domænenavn kan tages af andre. 

Det ser ud til at du har glemt orango- og eof-sagerne, Niels. Smile

Kommer snart...

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:08

Svineri. Så kort kan det siges.

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 11:50

Hej Alle

Jeg synes også at det går imod alt hvad dette samfund prøver at bygge på. Hvis man som stor virksomhed bare kan "sjtæle" et ejerskab af et domæne ved hjælp af jurdisk bistand. Ved ikke hvem der står stærkest juridisk i sagen, men der er jo også de uskrevne love som forretningsetik og moral der eksisterer og er lige så meget en del af hvordan man som virksomhed/person agerer.

Det må være muligt at lave en indsamling på Facebook siden. Er der ikke en kreativ amino der kan stå for dette?

Så skal jeg personligt nok skrive rundt til et par konkurrende virksomheder eller firmaer der interesserede i at støtte indsamlingen og gruppen.

Og så selvfølgelig smide en pressemeddelse om det:o)

Og så spred budskabet om gruppen til alle Jeres venner via Facebook og eget netværk.

Mvh MBSP 

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)